728 x 90

هراس از رسانه‌های مقاومت و اعتراف به چندپارگی

برملا شدن آمار قربانیان کرونا و افشای پنهان‌کاریها، موجب شد آخوند شیاد ضمن آه و فغان از رسانه‌های مقاومت و هراس از فاجعه، یک گام در عادی‌سازی عقب بنشیند.

آخوند روحانی: «قابل پیش‌بینی نیست... بشر با آن آشنا نیست امروز یک تصمیم می‌گیرند فردا دومرتبه تغییر می‌دهند».

آخوندی که دیروز می‌گفت از شنبه شرایط عادی است و هیچ مشکلی نداریم، در وحشت از خشم و خروش مردم گفت: «چون روشن نیست ممکن است این بیماری یک ماه روبه‌روی ما باشد ممکن است ۲ماه ممکن است ۱۰ماه ممکن است تا آخر سال برای ما روشن نیست».

یک عضو مجلس ارتجاع، ضمن لگدی به روحانی همین وحشت و نگرانی از فاجعه کرونا و شورش جوانان را منعکس کرد: «چنان بهمنی سازمان سلامت و جامعه را در خواهد نوردید که مدیریت بحران فرصت اتخاذ سیاست‌های انقباضی را نخواهد داشت به‌ویژه وقتی که آن را در پس زمینه‌ای از شرایط اقتصادی اجتماعی خود باز خوانی کنیم هول و هراس چنان تصویر آشوب‌زده‌ای صدچندان می‌شود».(محمدرضا نجفی، عضو مجلس آخوندی از تهران ۳اردیبهشت ۹۹)

حتی رئیس ستاد مقابله با کرونا ضمن اعتراض به بازگشایی پارکها، ادعای کنترل روحانی را به سخره گرفت و گفت: «ممکنه در مردم این اشتباه رخ بده که... ما در شرایط خاموشی این بیماری هستیم که خب واقعاً این‌گونه نیست آمار همین طور که گفتید نه در تهران و نه در بعضی از نقاط کشور حاکی از عدم کنترل بیماری هستن». (زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران)

حتی صدای خودی‌های نظام، نگران از خشم مردمی که در کوران کرونا هم غارت می‌شوند، درآمد: «جناب آقای روحانی! چرا حضرت عالی نمی‌خواهید به‌عنوان هدیه حداقل هزینه ۳ماه آب و برق و گاز این مردم را رایگان فرمایید»؟(مهدی فرشادان، نماینده مجلس ارتجاع از سنندج ۳اردیبهشت ۹۹)

به همین علت روحانی در اوج وحشت و استیصال به بن‌بست نظام اعتراف کرد: «کشور چندپارچه و چندپاره به هیچ جا نمی‌رسد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8222da7f-7bc0-4249-96f7-483a8caf037d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات