728 x 90

نگرانی سپاه پاسداران از افشاگری مقاومت ایران درباره فاجعه سیل

سیل در پلدختر
سیل در پلدختر

سپاه پاسداران از افشاگری مقاومت ایران درباره فاجعه سیل که عامل آن سیاست‌های مخرب و ویرانگر رژیم آخوندی است ابراز نگرانی کرد.

 

در بیانیه سپاه پاسداران استان فارس ۷فروردین۹۸ آمده است: دشمنان قسم خورده به‌ویژه (مجاهدین) بار دیگر دست به دامن شایعه سازی و دروغ‌پراکنی شده‌اند تا در روند پیگیری دستگاه قضایی و اخلال ایجاد کنند. با بررسی منشأ صدور این دروغ‌پراکنیها مُبرهن شده است دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با سوء‌استفاده از حادثه سیل قصد مخدوش کردن ذهنیت، باور و اعتماد مردم نسبت به سپاه را دارند. در همین راستا لازم است مراجع ذیصلاح، این حرکت مذبوحانه به‌خصوص در بستر فضای مجازی، برخورد قاطع را در دستور کار خود قرار دهند.

 

 

خانم مریم رجوی امروز چهارشنبه ۷فروردین ۹۸ در فراخوان به‌ همبستگی در برابر سیلاب شوم ولایت فقیه در پیامی گفت:

به‌راستی که حکومت آخوندی به‌ تمام معنا یک حکومت اشغالگر است. در هجوم سیل و فاجعه و ویرانی هم از نیروهای امدادگر و سیستم‌های امدادرسانی چندان اثری نیست در عوض آخوندها سپاه و بسیج ضدمردمی را به‌ صحنه آورده‌اند تا از قیام‌ و اعتراض مردم جلوگیری کنند.

 

مردم بپا خاسته ایران می‌خواهند از شر و شرارت این رژیم تبهکار رها شوند و کشوری و جامعةی برپا کنند که در آن آزادی و دموکراسی و برابری حاکم باشد. تا دیگر کسی نتواند ابتدایی‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای زیست‌محیطی شهرها و روستاها را نابود کند و مردم ما را بی‌دفاع بگذارد.

 

امروز زبان حال ایرانی‌ها در همه جا شعر حافظ شیرازی است که: خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش، خداوندا نگهدار از زوالش. خدایا شیراز و همه شهرها و روستاهای ایران را از زوال و از ملال حاکمیت آخوندها نجات بده.

 

بدون تردید زنان و مردان و جوانان غیرتمند شیراز و دیگر شهرها و روستاهای ایران شر حاکمیت ننگین ولایت فقیه را از سر ایران کم خواهید کرد.

 

به‌ خانواده‌های داغدار در شیراز و همه خانواده‌ها در استانهای سیل‌زده تسلیت می‌گویم و برای مجروحان و مصدومان آرزوی بهبودی دارم.

 

عموم هموطنان را در مناطق سیل‌زده و در نقاطی که در معرض خطر هستند، به همیاری فرامی‌خوانم. تنها راه و بهترین راه این است که خودمان به‌کمک هم برخیزیم. هیچ‌کس و هیچ نیرویی نقدتر و مؤثرتر از نیروی همبستگی مردم ما نیست.

از همه به‌خصوص از شما جوانان می‌خواهم با تشکیل شوراهای مردمی در هر شهر و محله و روستا با سیل و عوارض مصیبت‌بار آن مقابله کنید.

 

از شما جوانان آزاده و از اعضای کانون‌های شورشی و شوراهای مقاومت می‌خواهم که هیچ فرصتی را برای کمک به خانواده‌های سیل‌زده از دست ندهید. به کمک مردم برای سازمان دادن شوراهای مردمی برخیزید که تنها راه غلبه بر عوارض این سیل ویرانگر است.

 

 

همچنین دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه‌یی درباره پنهان کردن آمار واقعی قربانیان سیل توسط رژیم آخوندی نوشت:

شمار قربانیان سیل به بیش از ۲۰۰تن می‌رسد اما رژیم آخوندی در وحشت از خشم مردم آمار واقعی را پنهان می‌کند

فراخوان خانم رجوی به تشکیل شوراهای مردمی برای مقابله با سیل و عوارض مصیبت‌بار آن

 

در حالی‌که شمار قربانیان سیل در شهرهای مختلف کشور به بیش از ۲۰۰نفر می‌رسد که بخش زیادی از آن متعلق به شیراز است، رژیم آخوندی آمار واقعی را در وحشت از خشم مردم پنهان می‌کند.

تأخیر و تعلل رژیم در کمک‌رسانی و نجات کسانی که در محاصره سیل گرفتار شده‌اند بر شمار قربانیان افزوده است. از این‌رو رژیم با انواع ترفندها می‌خواهد ابعاد خسارتها را بسیار کمتر جلوه بدهد. به همین منظور در بسیاری از شهرها به‌خصوص شیراز، نیروهای سرکوبگر از نزدیک شدن مردم به بیمارستانها جلوگیری می‌کنند.

تناقض‌گویی و انکار و تکذیبهای کارگزاران رژیم برای لاپوشانی شمار واقعی جان باختگان،تمسخر مردم را برانگیخته است.

در روز ۲۸اسفند فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دو کشته خبر داد. در دوم فروردین خبرگزاری رسمی رژیم جان باختن دو کودک را در استان گلستان گزارش کرد. در همین روز رئیس پزشکی قانونی مازندران ۵کشته و یک مفقود را در این استان اعلام کرد. اما سرکردگان رژیم در روزهای بعد با وقاحت منکر این آمار و ارقام شدند.

از سوی دیگر تعداد قابل توجهی در شهرهای مختلف مفقود شده‌اند و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست. شاهدان عینی می‌گویند اجساد قربانیان در میان گل و لای باقی مانده اما هیچ تلاش مؤثری از سوی رژیم برای پیدا کردن آنها به‌عمل نمی‌آید.مردم با امکانات اولیه خود در جستجوی قربانیان و مفقودان هستند.

خانم مریم رجوی با تجدید تسلیت‌ به مردم مصیبت زده، عموم هموطنان را به همیاری ملی برای نجات محاصره‌شدگان در سیل و پیدا کردن مفقودان و کمک به آسیب دیدگان فراخواند. وی از همه مردم به‌ویژه جوانان خواست با تشکیل شوراهای مردمی در هر شهر و محله و روستا با سیل و عوارض مصیبت‌بار آن مقابله کنند. این تنها راه غلبه بر عوارض سیل ویرانگر است.

خانم رجوی بار دیگر تأکید کرد، امکانات سپاه و بسیج و ارتش و دستگاههای حکومتی که سرقت شده از مردم ماست، باید در اختیار مردم قرار بگیرد تا خود خرابی‌ها را مرمت و از گسترش ویرانی‌ها جلوگیری کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdccab9e-f275-44df-bacd-3d762838a2ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات