728 x 90

شمار قربانیان سیل به بیش از ۲۰۰تن می‌رسد / فراخوان مریم رجوی به تشکیل شوراهای مردمی برای مقابله با سیل و عوارض مصیبت‌بار آن

رژیم آخوندی در وحشت از خشم مردم آمار واقعی را پنهان میکند

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شمار قربانیان سیل به بیش از ۲۰۰تن می‌رسد اما رژیم آخوندی در وحشت از خشم مردم آمار واقعی را پنهان می‌کند

فراخوان خانم رجوی به تشکیل شوراهای مردمی برای مقابله با سیل و عوارض مصیبت‌بار آن

 

در حالیکه شمار قربانیان سیل در شهرهای مختلف کشور به بیش از ۲۰۰نفر می‌رسد که بخش زیادی از آن متعلق به شیراز است، رژیم آخوندی آمار واقعی را در وحشت از خشم مردم پنهان می‌کند.

تأخیر و تعلل رژیم در کمک‌رسانی و نجات کسانی که در محاصره سیل گرفتار شده‌اند بر شمار قربانیان افزوده است. از این‌رو رژیم با انواع ترفندها می‌خواهد ابعاد خسارتها را بسیار کمتر جلوه بدهد. به همین منظور در بسیاری از شهرها به‌خصوص شیراز، نیروهای سرکوبگر از نزدیک شدن مردم به بیمارستانها جلوگیری می‌کنند.

تناقض‌گویی و انکار و تکذیبهای کارگزاران رژیم برای لاپوشانی شمار واقعی جان باختگان،تمسخر مردم را برانگیخته است.

در روز ۲۸ اسفند فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دو کشته خبر داد. در دوم فروردین خبرگزاری رسمی رژیم جان باختن دو کودک را در استان گلستان گزارش کرد. در همین روز رئیس پزشکی قانونی مازندران ۵کشته و یک مفقود را در این استان اعلام کرد. اما سرکردگان رژیم در روزهای بعد با وقاحت منکر این آمار و ارقام شدند.

از سوی دیگر تعداد قابل توجهی در شهرهای مختلف مفقود شده‌اند و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست. شاهدان عینی می‌گویند اجساد قربانیان در میان گل و لای باقی مانده اما هیچ تلاش مؤثری از سوی رژیم برای پیدا کردن آنها به‌عمل نمی‌آید.مردم با امکانات اولیه خود در جستجوی قربانیان و مفقودان هستند.

خانم مریم رجوی با تجدید تسلیت‌ به مردم مصیبت زده، عموم هموطنان را به همیاری ملی برای نجات محاصره‌شدگان در سیل و پیدا کردن مفقودان و کمک به آسیب دیدگان فراخواند. وی از همه مردم به‌ویژه جوانان خواست با تشکیل شوراهای مردمی در هر شهر و محله و روستا با سیل و عوارض مصیبت‌بار آن مقابله کنند. این تنها راه غلبه بر عوارض سیل ویرانگر است.

خانم رجوی بار دیگر تأکید کرد، امکانات سپاه و بسیج و ارتش و دستگاههای حکومتی که سرقت شده از مردم ماست، باید در اختیار مردم قرار بگیرد تا خود خرابی‌ها را مرمت و از گسترش ویرانی‌ها جلوگیری کنند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷فروردین ۱۳۹۸(۲۷مارس ۲۰۱۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d70b2a14-f071-4259-a300-ef0d84cf34cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات