728 x 90

نهمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی سازمان مجاهدین خلق ایران و بیش از ۱۰۰ تن از مجاهدین

دادگاه رژیم علیه مجاهدین
دادگاه رژیم علیه مجاهدین

نهمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان

برای محاکمه غیابی سازمان مجاهدین خلق ایران

و بیش از ۱۰۰تن از مجاهدین

۳۵سال پس از حکم خمینی ملعون به اعدام همهٔ مجاهدین سرموضع

 

سوز و گداز قضاییه جلادان از نبردهای ارتش آزادی و برنامه‌های سیمای مقاومت و سیمای آزادی

 

نماینده دادستان ارتجاع:

بهره‌برداری مجاهدین از حمایت‌های دو حزب عمده در آمریکا

برای خارج کردن نام سازمان از فهرست گروه‌های تروریستی

 

قضاییه جلادان، در نهمین جلسه محاکمه مجاهدین که صبح و بعدازظهر چهارشنبه ۱۱بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد به عقده‌گشایی و برملا کردن هراس دیکتاتوری آخوندی از مقاومت و ارتش آزادی و برنامه‌های تلویزیونی سیمای مقاومت و سیمای آزادی پرداخت.

خبرگزاری قضاییه جلادان در این‌باره نوشت:

در ابتدای دادگاه قاضی دهقانی با علنی اعلام کردن دادگاه از نماینده دادستان خواست تا ادامه کیفرخواست را قرائت کند. نماینده دادستان بیان کرد: سیمای تلویزیونی مقاومت، برنامه تلویزیونی سازمان مجاهدین خلق ایران را تأسیس و راه‌اندازی کرد. رسالت این تلویزیون ابتدا گزارش عملیات‌های ارتش آزادیبخش در جریان جنگ و انعکاس پیشرفت‌های نظامی سازمان بود که در ادامه ابعاد دیگری هم‌چون عملیات روانی و تبلیغات سوء نیز به آن اضافه شد.

وی افزود: به مرور سیمای مقاومت در طول فعالیت خود تبدیل به یک تریبون مهم جهت انتقال دستورات تشکیلاتی و سخنان رهبران سازمان شد و منویات سازمان را در قالب پخش اخبار جهت تشویش اذهان عمومی، ارائه تفسیر‌ها و تحلیل‌های جذاب و دروغ‌پراکنی دنبال کرد.

 

نماینده دادستان ادامه داد: تلویزیون سازمان پس از چندی با نام جدید سیمای آزادی تلویزیون به‌اصطلاح ملی ایران فعالیت خود را ادامه داد و تا امروز نیز تحت همین نام و به‌طور فعال برنامه‌هایی را در راستای تقابل با نظام جمهوری اسلامی پخش می‌کند.

وی تصریح کرد: سیمای مقاومت اصلی‌ترین وظیفه و هدف خود را تقویت دستگاههای زیر مجموعه سازمان از طریق تبلیغات گسترده می‌دانست و سعی در ایجاد زمینه مناسب تبلیغی در اذهان عمومی داشت. زیبا خرسندی آشتیانی مسئول وقت سیمای مقاومت، مأموریت این تلویزیون را این‌گونه بیان کرده است که سیمای مقاومت نیز همانند سایر ارگانهای تبلیغی مجاهدین هدفش آن است تا آنجا که توان دارد برنامه‌ها، مواضع تحولات و پیشرفت‌های مجاهدین ارتش آزادیبخش و کل مقاومت انقلابی را به آگاهی خلق قهرمان برساند.

نماینده دادستان بیان کرد: برنامه‌ٔ سیمای مقاومت با استفاده از دستگاه ویدیو ضبط کرده و سپس تکثیر می‌شد. این برنامه‌ها نهایتاً با اعلام شماره‌های سازمان در نقاط مختلف جهان از جمله آمریکا، آلمان، فرانسه، انگلستان، بلژیک و سوئد راههای ارتباط با سازمان را ارائه می‌کرد.

 

جلسه بعدازظهر دادگاه رژیم هم صحنه غیظ و دلسوختگی آخوندهای ضدبشر از درهم شکستن برچسب ارتجاعی – استعماری علیه مجاهدین بود.

 

خبرگزاری قضاییه جلادان درباره این جلسه نوشت: نماینده دادستان در جریان قرائت کیفرخواست به رویکرد اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی در قبال مجاهدین پرداخت و سابقه‌ای از قرار دادن و خروج نام گروهک تروریستی منافقین در فهرست سازمانهای تروریستی این کشورها را تشریح کرد...


نماینده دادستان در بخشی از کیفرخواست به نقش مریم رجوی در سازمان پرداخت و گفت: او همواره یکی از نفرات اصلی بود که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های متعددی انجام داد و می‌دهد…

مجاهدین در سال‌های اخیر از حمایت‌های دو حزب عمده آمریکا بهره برد و موفق شد نامش را از فهرست سازمانهای تروریستی آمریکا خارج کند.

(خبرگزاری میزان رژیم ۱۱بهمن ۱۴۰۲)

 

تلویزیون رژیم آخوندی روز ۱۰بهمن در گزارشی از هشتمین جلسه دادگاه غیابی سازمان مجاهدین خلق، درباره عملیات چلچراغ و فتح مهران به سوزوگداز پرداخت:

تلویزیون رژیم ۱۰ بهمن ۱۴۰۲:

گزارشگر: عملیات چلچراغ عملیاتی که منافقین در خرداد سال شصت و هفت با حمله به شهر مهران هشت هزار نفر را شهید و مجروح و بیش از هزار نفر را اسیر کردند.

مسعود رجوی: عملیاتی که در پیش داریم عملیات بزرگ چلچراغ فتح بسیار بزرگی خواهد بود.

 

نماینده دادستان: مهدی ابریشمچی متهم است به معاونت در ربایش هواپیمای بویینگ هفتصد و هفت به‌منظور فراری دادن مسعود رجوی ابوالحسن بنی‌صدر در تاریخ شش مرداد یک‌هزار و سیصد و شصت از طریق برنامه‌ریزی و طراحی نقشه هواپیماربایی موصوف...

گزارشگر: در پایان دویست و پانزده شکایت شاکیان خصوصی این پرونده که مجروحان و یا خانواده قربانیان ترور بودند به دادگاه ارائه شد.

(تلویزیون شبکه یک رژیم ۱۰بهمن ۱۴۰۲)

مسعود رجوی - در قضاییه جلادان آتش وکیل ماست

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31710d13-a87f-43cd-b74d-f5e6cc09f9f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات