728 x 90

نمای روز ـ رابطه قطع برق و بقای نظام

به اعتراف برخی رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی کمبود برق هیچ ربطی به خشکسالی و مشکلات فصلی ندارد. مشکل در رمزارزها است که درآمدش به جیب بالاتریها می‌رود.

آخوند علیرضا سلیمی در مجلس آخوندی:

برق مشکل پیدا می‌کند می‌گویند باران نیامده هوا آلوده میشه می‌گویند باد نیامده...

آخوند روحانی ـ ۱۵تیر ۱۴۰۰: به‌هرحال حالا چیزهای دیگر هم بوده رمز ارزها مسائل دیگر اینها هم بوده.

یک آرمان ـ ۱۷تیر ۱۴۰۰ ضمن اعتراف به تجارت و سوداگری با رمزارزها و صدور برق نوشت: آنچه در مجلس شاهد بوده‌ایم، کسب درآمد از استخراج رمزارز و صادارت برق قانونی اعلام شده و طرحی برای کسب درآمد ۵۰۰میلیون دلاری بوده که تصویب شده است.

یک هم‌وطن: استخراج بیت کوین که بتوانید برق را صادر کنید همیشه دنبال مقصرید خودتان هیچ وظیفه‌ای ندارید در قبال این مردم متأسفم برای حکام این مملکت خاک بر سرتان.

روزنامه حکومتی آرمان ماه گذشته (نعمت احمدی ـ کارشناس حکومتی) ضمن اعتراف به تولید رمزارز توسط سپاه پاسداران نوشت:

: برای دور زدن تحریم‌ها رمز ارز را وارد کرده‌ایم. رمز ارزها در ایران تولید می‌شوند. نیروهایی که مشغول تولید رمزارز هستند در مواجهه با مسئولان توانیر اقدام به تیراندازی می‌کنند!

یک خانم هم‌وطن ـ تیر ۱۴۰۰:

بس دیگه بیت کوین بیت کوین این چه بود برای ما درست کردید این چه بی‌شرفی بود برای ما درست کردن خودشان را پنهان کردن پشت دروغهایشان ۴۰سال دارید به ما دروغ می‌گوید دیگه..

نیکزاد: عیب بر وزارت نیرو و بر استانهایش که بگوید من نمی‌توانم جاهای که خلاف مجوز صنعتی گرفتن مجوز دیگری گرفتن و رمزارزها را دارند کار می‌کنند.

تلویزیون حکومتی ـ ۱۵تیر۱۴۰۰:

دامن همه را خواهد گرفت یعنی ببینید این مشکل مشکل تابستان نیست متأسفانه باید بگویم که ما زمستان هم کمبود خواهیم داشت.

رمزارزها حیات خلوت مالی خامنه‌ای برای بقای نظام و اهرم مالی پاسداران برای سرکوب و اختناق است. برای رسیدن به روشنایی هیچ راهی جز سرنگونی نیست.

یک هم وطن: مرگ بر جمهوری آخوندی مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر خامنه‌ای

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67d2d8d8-3325-4baa-a597-efc84befd07d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات