728 x 90

نمای روز ـ بازگشایی نمایش جمعه و بازار؛ گامی دیگر در جهت کشتار مردم

به‌رغم هراس و نگرانی جامعه پزشکان از موج جدید کشتار کرونا و درخواست‌های پیاپی برای ایجاد محدودیت و قرنطینه شهرها، روحانی ضمن فرمان بازگشایی نمایش‌های جمعه و مشاغل با وقاحت گفت: «امروز فعالیت اقتصادی به‌رغم فشار این ویروس امکان‌پذیر هست»(آخوند روحانی ۲۹خرداد ۹۹).

یک پرستار: «خواهش می‌کنم که هم مسئولان پیگیری کنند که لااقل یک هفته دو هفته نمی‌دانم چند روز ولی واقعاً باید شهر بندرعباس قرنطینه بشود».

تلویزیون رژیم ۲۸خرداد ۹۹ ـ گزارشگر: «۴روز است که آمار جان‌باختگان بر اثر کرونا در کشور ۳رقمی شده و امروز برای نخستین بار از زمان شیوع کرونا شمار مبتلایانی که مجبور شدند در بیمارستان بمانند و بستری شوند ۴رقمی شد».

گوینده خبر تلویزیون رژیم ۲۹خرداد ۹۹: «معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی... کردستان، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، لرستان، گلستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان را ۱۰استان قرمز اعلام کرد».

به‌گواه پزشکان، جهش ناگهانی ویروس مرگبار در تمام شهرها، ناشی از بازگشایی مشاغل و فراتر از توان پرسنل و پرستاران است.

دکتر رضایی: «واقعاً رشد این تعداد بیمار خیلی خیلی نگران‌کننده هست و می‌تواند فراتر از توان پرسنل و پرستاران ما باشد».

حریرچی: «پیش‌بینی می‌شود کشور تا یک سال آینده درگیر کرونا باشد و مرگ‌ومیرها ادامه داشته باشد».

خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۹خرداد ۹۹: «شمار مبتلایان در کرمانشاه از روزانه ۳۰تن به ۳۰۰تن در روزهای اخیر افزایش یافته است».

کریمیان، فرماندار سقز: «ما امروز کل شهرستان را به‌صورت کامل قرنطینه و تعطیل کردیم امروز بعد از ۲ماه... به یک مرز هشدار رسیدیم».

با این حال آخوند شیاد همان اندک محدودیت اسفند و فروردین را هم برنمی‌تابد.

آخوند روحانی ۲۹خرداد ۹۹: «آن محدودیت‌های شدیدی که در ماه اسفند و در ماه فروردین مورد نظر ما بود امروز مورد نظر ما آن محدودیت‌های شدید نیست».

خامنه‌ای و روحانی تلاش می‌کنند از جان انسان‌ها برای بقا و امنیت نظام‌شان ذخیره کنند اما نمی‌دانند جان‌هایی که از دست می‌رود، تیک‌تاک قیام و سرنگونی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/292ff562-0350-42b0-8718-e41d16b71677"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات