728 x 90

نمایندگان پارلمان اروپا به آنگلا مرکل: دیپلمات تروریست رژیم ایران باید به بلژیک فرستاده شود، تا در مقابل عدالت قرار بگیرد

نامه نمایندگان پارلمان اروپا به مرکل - دیپلمات تروریست رژیم ایران
نامه نمایندگان پارلمان اروپا به مرکل - دیپلمات تروریست رژیم ایران

نامه ۲۳تن از نمایندگان پارلمان اروپا به آنگلا مرکل صدراعظم آلمان: اسدالله اسدی دیپلمات‌تروریست رژیم ایران باید به بلژیک فرستاده شود تا هر چه سریع‌تر در مقابل عدالت قرار بگیرد

 

خانم آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان

همان‌طور که می‌دانید پلیس آلمان، اسدالله اسدی، دیپلمات رژیم ایران را دستگیر کرده است. به‌گفته دفتر دادستانی بلژیک، او در رابطه با طرح تروریستی برای بمب‌گذاری گردهمایی مخالفان دموکراتیک ایران در روز ۳۰ژوئن در پاریس دستگیر شده است. اسدی که در سفارت رژیم ایران در وین مستقر بوده و پس از تحویل دادن بمب به دو مأمور در لوکزامبورگ در نزدیکی آشافنبورگ (آلمان) در مسیر اتریش دستگیر شد.

 

 

درخواست بلژیک از آلمان برای استرداد اسدالله اسدی به بلژیک

دولت بلژیک به‌طور علنی از آلمان برای استرداد اسدی به بلژیک درخواست داده است.

ما اکنون اطلاعات قابل اطمینانی دریافت کرده‌ایم که رژیم ایران از طریق فشار آوردن برای نجات دیپلمات خود که تحت حکم بازداشت اروپایی به‌علت مشکوک بودن به تروریسم نگه داشته شده است، با برگرداندن او به اتریش که در آنجا مصونیت دیپلماتیک داشت، در تلاش است تا جلوی اجرای عدالت را بگیرد.

 

اسدالله اسدی دیپلمات تروریست ایران در خارج از بلژیک دستگیر شد

بر اساس گزارشهای مطبوعاتی و نظر متخصصان حقوقی، مصونیت دیپلماتیک اسدی در این مورد اعمال نمی‌شود، زیرا جرمی که به‌خاطر آن حکم دستگیری‌اش صادر شده در کشوری که وی مصونیت دیپلماتیک داشته صورت نگرفته و او وقتی دستگیر گردید که در خارج از مرز های اتریش بود.

حاکمیت قانون و اجرای عدالت، تحت هیچ شرایطی نباید نقض شود و اسدی دیپلمات رژیم ایران، باید به بلژیک فرستاده شود تا هر چه سریع‌تر در مقابل عدالت قرار بگیرد.

 

امضا کنندگان:

لایما آندرکین، نماینده پارلمان اروپا از لیتوانی

پتراس اوشترا ویچیوس نماینده پارلمان اروپا از لیتوانی

هاینز بکر نماینده پارلمان اروپا از اتریش

ژوزه بووه نماینده پارلمان اروپا از فرانسه

جیمز کار ور نماینده پارلمان اروپا از انگلستان

ریچارد چارنسکی نماینده پارلمان اروپا از لهستان

ماریا ترزا خیمه نز نماینده پارلمان اروپا از اسپانیا

تونه کلام نایب رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا از استونی

ادوارد کوکان نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی

اما مکلارکین نماینده پارلمان از انگلستان

آنتیا مک اینتایر نماینده پارلمان اروپا و نایب رئیس حزب محافظه‌کار انگلستان

جیم نیکولسون نماینده پارلمان اروپا از ایرلند شمالی

مایته پاگازا نماینده پارلمان اروپااز اسپانیا

یوزو رادوش نماینده پارلمان اروپا و وزیر سابق دفاع کروآسی

پتری سارواما نماینده پارلمان اروپا از فنلاند

ایوان اشتفانک نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی

یارومی اشتتینا نماینده پارلمان اروپا از جمهوری چک

پاول تلیچکا نایب رئیس پارلمان اروپا از جمهوری چک

روزا توماشیچ نماینده پارلمان اروپا از کروآسی

جولی وارد نماینده پارلمان اروپا از انگلستان

آنا زابورسکا نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی

یان زهرادیل نماینده پارلمان اروپا از جمهوری چک

میلان ز ور نماینده پارلمان اروپا از اسلوانی

 


واشنگتن تایمز: سران رژیم ایران عملیات تروریستی علیه گردهمایی اپوزیسیون در پاریس را تأیید کرده بودند

واشنگتن تایمز، ۲۱تیر ۹۷ در مورد تروریسم ایران و اقدامات این رژیم علیه مقاومت نوشت: اپوزیسیون ملاهای حاکم در ایران مستقر در اروپا روز پنجشنبه سران رأس نظام ایران را متهم کرد که توطئه بمب‌گذاری علیه گردهمایی سالانه مقاومت در حومه پاریس در ۳۰ژوئن را برنامه‌ریزی کرده بودند.

 

اقدامات بلژیک علیه یک عملیات تروریستی رژیم ایران

شورای ملی مقاومت ایران به‌نقل از منابع اطلاعاتی‌اش در داخل کشور گفته است خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ایران و حسن روحانی رئیس‌جمهور، طرح این توطئه را تأیید کرده بودند. مقامات بلژیک این توطئه را با کشف مواد انفجاری در یک خودرو در دست یک زوج مرتبط با رژیم ایران خنثی ساختند.

دادستانها گفتند دو نفری که بمب را حمل می‌کردند توسط اسدالله اسدی دیپلمات-جاسوس هدایت می‌شدند که در سفارت ایران در وین مستقر بود...

 

سفارتخانه‌های رژیم ایران مراکز دیپلمات تروریستها

مقامات آمریکا گفتند ایران به‌طور روتین سفارتهای خود در اروپا را از عوامل اطلاعاتی پر کرده است که به‌طور مهاجم علیه مخالفان در تبعید جاسوسی می‌کنند.

...مقامات آمریکا در این هفته گفتند آنها مطمئن هستند خودِ ایران این اقدام را شروع کرده تا در تجمع بزرگ ام.ئی.کی با حدود ۲۵هزار شرکت‌ کننده، صدها نفر تلفات بگیرد.

وزیر پمپیو گفت: رژیم ایران به‌طور روتین از سفارتهایش به‌عنوان مراکز تروریستی استفاده کرده است.

پمپیو به اسکای نیوز بریتانیا گفت همین هفته بود که ایرانیها در اروپا دستگیر شدند در حالیکه در حال هدایت یک توطئه ترور در پاریس بودند، ما این رفتار شریرانه را در اروپا دیده‌ایم.

 

دیپلمات تروریستهای رژیم باید به‌دقت در اروپا زیر نظر باشند

یک مقام ارشد وزارت‌خارجه که در کنفرانس ناتو در بروکسل حضور یافته بود به‌صراحت رژیم ایران را در این رابطه متهم کرد...

وی گفت ما به عربستان رفتیم تا فشار قویتری را علیه رژیم ایران هماهنگ کنیم. این مقام به خبرنگاران گفت ما راههای محروم ساختن این رژیم از درآمدهایی که خرج تروریسم می‌شود را بررسی کردیم. ما همچنین این‌که رژیم ایران سفارتهایش را برای پوش توطئه حملات تروریستی استفاده می‌کند را مورد بحث قراردادیم.

جدیدترین موردش توطئه‌یی بود که بلژیکیها آن را خنثی کردند که در آن یک دیپلمات ایرانی هم بود که در بیرون از سفارت رژیم ایران در اتریش عمل می‌کرد تا یک بمب‌گذاری در گردهمایی رهبران اپوزیسیون ایران در پاریس را پیش ببرد.

این مقام افزود آمریکا مصرانه از کشورها می‌خواهد دیپلماتهای ایران را به‌دقت زیر نظر داشته باشند تا از امنیت کشور خودشان مطمئن شوند. وی افزود اگر رژیم ایران می‌تواند حملات بمب‌گذاری را در پاریس انجام بدهد آنها می‌توانند این حملات را در همه جا انجام بدهند و ما از همه کشورها می‌خواهیم نسبت به استفاده این رژیم از سفارتها به‌عنوان پوش توطئه حملات تروریستی هوشیار باشند.

 

درخواست استرداد دیپلمات تروریست رژیم به بلژیک

اکنون مخالفان از آلمان خواسته‌اند تا آقای اسدی که آنها او را یک دیپلمات تروریست می‌خوانند به بلژیک تحویل بدهد تا مورد محاکمه قرار گیرد...

ام.ئی.کی از المان خواسته است او را به دادستانی بلژیک مسترد کند. مقامات بلژیک آقای اسدی را به‌عنوان رهبر یک سلول خفته مستقر در بلژیک خوانده‌اند.

شاهین قبادی یک سخنگوی ام.ئی.کی گفت اسدی در بلژیک بیشتر محتمل است به پای عدالت آورده شود و به انواع سؤالها پاسخ دهد و او هیچ مصونیت دیپلماتیکی در آنجا ندارد.

گزارش اطلاعاتی ام.ئی.کی گفته است حمله در پاریس ماهها قبل توسط تمام سطوح قدرت در ایران برنامه‌ریزی شده بود از ولی‌فقیه تا وزارت‌خارجه و اطلاعات تا نیروی ...سپاه پاسداران.

در این گزارش آمده است که پوش آقای اسدی یک کنسول در سفارت بوده است.در واقع او رئیس هیأت وزارت اطلاعات در وین بوده است که سایر ایستگاهها در اروپا را هدایت می‌کرده است.

ام ای کی هدف اصلی حمله تروریستی

در گزارش اطلاعاتی ام.ئی.کی آمده است که وظیفه اصلی اسدی جاسوسی و توطئه علیه‌ام.ئی.کی بوده و او به این خاطر به کشورهای مختلف اروپا تردد داشته است.

ام.ئی.کی یک شبکه اطلاعاتی و مقاومتی گسترده در داخل ایران دارد که در گذشته هم در رابطه با برنامه اتمی ایران افشاگریهای زیادی داشته است .

چارلز کاریترز یک سخنگوی دفتر مدیر اطلاعات ملی گفت این دفتر(ODNI) از نزدیک گزارشات حول دستگیریها در آلمان و بلژیک را دنبال کرده است..

وی گفت ما الآن اظهارنظری نمی‌کنیم که چه کسی درگیر بوده یا نبوده و منتظر شنیدن نتایج تحقیق هستیم....

 


محاکمه تروریست رژیم ایران در آلمان و بلژیک

روزنامه لیبراسیون ۱۱ژوییه۲۰۱۸ به‌نقل از خبرگزاری فرانسه و در انعکاس سوءقصد خنثی شده علیه همایش مقاومت ایران نوشت: فرانسه یک مظنون را به بلژیک مسترد خواهد کرد.

لیبراسیون در ادامه می‌نویسد: یک مظنون به‌زودی توسط فرانسه به بلژیک مسترد خواهد شد. و یک دیپلمات ایرانی در آلمان در حبس است بعد از شکست یک سوءقصد علیه اپوزیسیون ایرانی این قضیه مراحل جدیدی پیدا کرده اما شمای این طرح هنوز مبهم است.

در این قضیه که طنین دیپلماتیک قدرتمندی دارد تحقیق به‌وسیله بلژیک در همکاری با مقامات قضایی فرانسه و آلمان انجام می‌شود.

مهرداد عارفانی که یک ایرانی بلژیکی است در فرانسه دستگیر شده، شریک جرم شناخته شده است. او روز چهارشنبه در برابر دادگاه تحقیق موافقت کرده که به مقامات بلژیک مسترد شود.

این تروریست رژیم ایران که سالها در عضویت یک هسته خفته در ارتباط با دستگاههای اطلاعاتی رژیم ایران فعالیت کرده در سی‌ام ژوئن۲۰۱۸، روزی که مجاهدین خلق ایران در ویلپنت پاریس همایش سالانه خود را برگزار کردند دستگیر شد. در این همایش نیوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان و رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک دو تن از شخصیتهای نزدیک به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شرکت داشتند.

 

حکم قاضی تحقیق بلژیکی

یک قاضی تحقیق بلژیکی روز سوم ژوئیه یک حکم بازداشت اروپایی برای "اقدام به‌قتل تروریستی" و "آماده‌سازی سوءقصد" علیه وی صادر کرده است.

این فرد حداکثر تا بیست روز دیگر مسترد خواهد شد ولی رژیم ایران به‌دلیل روابطی که در اتریش ایجاد کرده خواهان آن است که متهم هر چه زودتر به اتریش فرستاده شود.

لیبراسیون همچنین می‌نویسد: قضات بر مبنای داده‌های دادگستری بلژیک می‌گویند مهرداد الف که (احتمالا) متحمل سی سال زندان خواهد شد به‌دنبال یک کار اطلاعاتی ناشناس در اتاق یک هتل دستگیر شده است. او یک تلفن دستی با سیم کارت اتریشی داشت. این تلفن تنها یک شماره تلفن داشت و آنهم هم اتریشی بود.

دو روز قبل از همایش مقاومت ایران دادستانی فرانسه تحقیقی را برای "شراکت در کارهای تروریستی جنایتکارانه" گشوده بود که به دستگاه امنیتی فرانسه محول شده است.

 

دادستان فدرال آلمان روز ۱۱ژوییه طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد قضاییه آلمان حکم بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات تروریست آخوندها را به اتهام جاسوسی و تبانی برای قتل صادر کرده است. وی پیش از این، در اول ژوییه با یک حکم جلب اروپایی دستگیر شده بود. بنابر این اطلاعیه، اسدی در مارس ۲۰۱۸ به یک زوج ساکن آنتورپ مأموریت داده بود تا یک سوءقصد انفجاری را علیه گردهمایی بزرگ سالانه ایرانیان در۳۰ژوئن ۲۰۱۸ در فرانسه به‌اجرا گذارد و در اواخر ماه ژوئن در لوکزامبورگ ۵۰۰گرم ماده انفجاری TATP به آنها تحویل داده است. اطلاعیه می‌افزاید: اسدی عضو وزارت اطلاعات بود که الویت وظایفش مقابله شدید با اپوزیسیون در داخل و خارج از کشور است و حکم جلب قضاییه آلمان در مغایرت با تقاضای استرداد اسدی از سوی بلژیک نیست.

 

اسدالله اسدی دیپلمات تروریست دستگیر شده کیست؟

شورای ملی مقاومت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

بر اساس اطلاعات موثق از درون رژیم، این اقدام تروریستی ماهها پیش توسط ولی‌فقیه، رئیس جمهور، وزیران خارجه و اطلاعات، دبیر شورای عالی امنیت، سرکردگان سپاه، نیروی قدس و سازمان اطلاعات سپاه و معاون امنیتی-سیاسی دفتر خامنه‌ای تصمیم‌گیری شد و اجرای آن به‌عهده وزارت اطلاعات و اسدالله اسدی، رئیس ایستگاه اطلاعات در اتریش گذاشته شد. از چند سال پیش ایستگاه وزارت اطلاعات در اتریش به هماهنگ‌کننده ایستگاههای اطلاعات در اروپا تبدیل شده است.

 

اسدی از مأموران با سابقه وزارت اطلاعات است که از ۱۳۹۳ تحت پوش کنسول سوم در اتاق شماره ۲۰۰ در طبقه سوم سفارت مستقر شد. مسئولیت اصلی او جاسوسی و توطئه علیه مجاهدین بود و در همین رابطه به کشورهای مختلف اروپایی رفت و آمد می‌کرد. قبل از اسدی، مصطفی رودکی، مسئول ایستگاه اطلاعاتی اتریش بود. رودکی ابتدا به تهران منتقل شد و سپس از سال ۹۶در سفارت رژیم در تیرانا مستقر شد تا به توطئه و جاسوسی علیه مجاهدین در آلبانی بپردازد.

 

هشدار مقاومت ایران

مقاومت ایران نسبت به تلاشهای رژیم برای منحرف کردن تحقیقات و به‌در‌بردن دیپلمات تروریستها، به‌طور مشخص اسدی، هشدار می‌دهد و خواهان تعطیلی سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های رژیم و اخراج دیپلمات تروریستها و مأموران اطلاعات و نیروی قدس است. این منطبق با تصمیم شورای اتحادیه اروپا در ۲۹آوریل ۱۹۹۷ است که مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d1a0468-9964-4083-a041-59d680766908"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات