728 x 90

نماینده مجلس ارتجاع: ابزار گفت‌وگوی معترضان «تفنگ و سلاح سرد و ضرب و شتم» است

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

میرزایی نماینده مجلس ارتجاع دوشنبه ۲۳آبان، در گفتگو با رویداد۲۴، رژیم به مرزبندی تاریخی، قهر انقلابی و رادیکالیسم شورشگران در قیام سراسری که عزم جزم کرده‌اند تمامیت نظام آخوندی را به زیر بکشند اعتراف کرد.

وی با اعتراف به این‌که «ابزار گفتگوی (قیام‌آفرینان) سلاح و ضرب و شتم» برای مقابله به نیروهای سرکوبگر است گفت: این افرادی که خیلی هم معدود هستند (!) و به صحنه آمدند، اغتشاشگر هستند. این اغتشاشگرها، ابزار‌های گفت‌وگوی‌شان، تفنگ و سلاح سرد و ضرب و شتم است.
وی آب پاکی روی ترفندهای لو رفته نظام ریخت و با بیان این‌که «‌اغتشاشگران» (؟!) برای صفر صفر کردن و سرنگونی تمامیت نظام کمر بسته‌اند افزود: این‌ها که نیامدند گفتگو کنند، بلکه آمدند امنیت ملی ما را به هم بزنند. پس قبل از این‌که از این حرف زیبا، یعنی گفتگو باید به‌سرعت عبور کنیم چون گفتگو با اینها فایده ندارد. باید به یک سؤال ساده پاسخ داده شود، چه کسی با چه کسی می‌خواهد گفتگو کند؟ (سایت رویداد ۲۴، رژیم ۲۳آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/256af72a-cda6-4174-9efa-bbf7b4037d3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات