728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله پاسدار شریعتمداری به برادر خامنه‌ای و رفسنجانی

-

--
--
پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان 3 دی ماه، به محمد خامنه‌ای برادر بزرگتر خامنه‌ای و رفسنجانی حمله کرد. شریعتمداری با اشاره به مصاحبه محمد خامنه‌ای که در روز 19آذر ماه گذشته برای لگد زدن به رفسنجانی به صحنه آورده شده بود، اما خمینی و بهشتی را هم لجن مال کرده بود، نوشت: «مجله «رمز عبور» در اقدامی نسنجیده و درخور ملامت و به بهانه‌ روشنگری درباره ماجرای «مک فارلین»، مصاحبه‌ای از آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای را به دست چاپ سپرد. در بخش‌هایی از این مصاحبه... نسبت به ساحت مقدس امام‌ راحل و برخی از یاران ایشان جفای فاحشی شده است که... این بخش از مصاحبه ایشان بایسته نقد و گلایه جدی است.
آنچه از... سید محمد خامنه‌ای دور از انتظار بود، این‌که نمونه‌های مورد ادعای مشارالیه درباره القاء نظر دیگران به حضرت امام منحصراً و فقط مربوط به چند موردی است که امام با دیدگاه و یا اقدامات سید محمد خامنه‌ای مخالفت ورزیده و به ایشان عتاب و گلایه کرده‌اند... ایشان در مصاحبه با مجله «رمز عبور» از شهید بزرگوار بهشتی با عنوان «تمامیت‌خواه»! و دارای «ظاهر لیبرالیستی» یاد می‌کند... بخشی از انتقادات آیت‌الله هاشمی به مصاحبه یاد شده - صرفنظر از اهانت‌های فراوان به مصاحبه‌کننده - منطقی و قابل‌قبول است و باید پذیرفت که در مصاحبه مزبور نسبت‌های ناروایی نیز به ایشان داده شده است.

و اما؛ با عرض پوزش از جناب هاشمی باید گفت گلایه شما در حالی است که متأسفانه حضرتعالی از فتنه 88 سربلند بیرون نیامدید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9292f16f-059a-4254-acb5-7c6c7b9c3186"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات