728 x 90

نشنال اینترست: راه‌انداختن جنگ توسط رژیم ایران

نشنال اینترست
نشنال اینترست

نشنال اینترست در بررسی نقش رژیم آخوندی در جنگ اخیر منطقه شنبه ۶آبان نوشت: رژیم ایران با به راه‌انداختن جنگ اسراییل و حماس به‌دنبال این است تا حواس اسراییل و ایالات متحده را از برنامه تسلیحات هسته‌یی پیشرو خود منحرف کند. مردم شورشی ایران را از فساد، سوء‌مدیریت و سرکوب رژیم منحرف کند. و اعراب و مسلمانان را علیه اسرائیل، آمریکا و دولتهای عربی که با اسراییل صلح کرده‌اند تحریک کنند.

تهران هم‌چنین پاسداران، تروریست‌های حزب‌الله و شبه‌نظامیان سوری را در جنوب غربی سوریه نزدیک مرز اسراییل بسیج و مستقر کرده است تا برای حملات بیشتر علیه اسراییل آماده شود.

طبق گزارشها، حدود ۵۰۰تروریست در ماه سپتامبر در داخل ایران از نیروی قدس، واحد عملیات ویژه سپاه پاسداران آموزش‌های رزمی تخصصی دریافت کردند.

نشنال اینترست می‌افزاید: دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران سالانه حدود ۷۰۰میلیون دلار برای حزب‌الله سرمایه‌گذاری می‌کند و سالانه حدود ۱۰۰میلیون دلار به حماس کمک می‌کند.

نشنال اینترست با اشاره به سابقه گروگانگیری رژیم و معامله اخیر آمریکا با رژیم برای آزادی ۵ گروگان در ازای دریافت ۶ میلیارد دلار می‌افزاید: این سابقه خطرناک هم‌اکنون به طرز شگفت‌انگیزی نتیجه معکوس داده است که بنا بر گزارشها، آمریکائیها در میان تعداد زیادی از گروگانهایی هستند که توسط حماس و جهاد اسلامی فلسطین دستگیر شده‌اند.

دولت بایدن هم‌چنین با شکست در اجرای تحریم‌ها علیه رژیم ایران از زمان روی کار آمدن در تلاشی نادرست برای احیای توافق هسته‌یی معیوب دولت اوباما در سال ۲۰۱۵ با رژیم، وضعیت بد را بدتر کرد. این سیاست به رژیم غارتگر ایران درآمد نفتی بیشتری برای تأمین مالی شبکه نیابتی‌های تروریستی خود داد و فشار بر رژیم را برای توقف برنامه تسلیحات هسته‌یی خود کاهش داد.

نشنال اینترست زیر تیتر «به اختاپوس غذا ندهید» نتیجه می‌گیرد: دولت بایدن باید تلاش‌های کوته‌بینانه برای راضی کردن رژیم ایران از طریق کاهش تحریم‌ها را در یک فشار خطرناک برای رسیدن به یک توافق هسته‌یی توهمی متوقف کند.

در حالی که ایالات متحده و سایر متحدان خاورمیانه توسط شاخک‌های رژیم ایران مورد حمله قرار می‌گیرند، غذا دادن به "اختاپوس" منطقی نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ee18e0f-f3cb-4881-91be-fa805cadd707"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات