728 x 90

نامه ۹شخصیت برجسته آمریکایی به رئیس پارلمان بلژیک علیه لایحه شرم‌آور انتقال تروریستها به رژیم آخوندی

پارلمان بلژیک
پارلمان بلژیک

نامه ۹شخصیت برجسته آمریکایی به رئیس پارلمان بلژیک

معاهده آزادی تروریستها

بلژیک را به‌عنوان پناهگاه امنی برای رژیم ایران تبدیل می‌کند

از پارلمان بلژیک می‌خواهیم که مانع تصویب این معاهده شود

 

ژنرال جیمز. جونز - مشاورپیشین امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا

مایکل موکیزی – وزیر پیشین دادگستری و دادستان کل سابق آمریکا

لوئیس فری - مدیر پیشین اف.بی.آی

یوجین سالیوان – قاضی سابق فدرال

رابرت جوزف - معاون پیشین وزیر خارجه در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین‌الملل

ژنرال جیمز کانوی - فرمانده پیشین تفنگداران دریایی ایالات متحده

ژنرال چاک والد - معاون پیشین فرماندهی اروپای ایالات متحده

سرهنگ وسلی مارتین - افسر ارشد ضدتروریسم نیروهای ائتلاف در عراق

و سناتور رابرت توریسلی

 

در نامه ۹شخصیت برجسته آمریکایی به رئیس پارلمان بلژیک آمده است

به‌عنوان اعضای مجری قانون و جامعه امنیت ملی آمریکا، ما زندگی خود را وقف حفاظت از جهان آزاد و مبارزه با تروریسم در قاره‌های مختلف کرده‌ایم. این تعهد مستمر ما را وادار می‌کند تا به آنچه که به‌عنوان یک اشتباه خیره‌کننده در حال شکل‌گیری می‌دانیم رسیدگی کنیم: «معاهده تحت بررسی بین بلژیک و رژیم ایران در مورد انتقال افراد محکوم».

رژیم ایران از این معاهده استفاده خواهد کرد تا فوراً هسته تروریستی در سال۲۰۱۸ برای حمله به گردهمایی شورای ملی مقاومت ایران در فرانسه فعال شود و اسدالله اسدی، مسئول وزارت اطلاعات و امنیت آنها به ایران بازگردد. این گردهمایی با حضور هزاران شرکت‌کننده برگزار شد. شرکت‌کنندگان شامل مقامات ارشد فعلی و سابق از دولتهای سراسر اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی بودند. واضح است که اگر حمله رژیم ایران موفقیت‌آمیز بود، صدها نفر کشته و معلول می‌شدند.

 

مقامات مجری قانون در بلژیک، فرانسه و آلمان برای متوقف کردن هسته تروریستی اسدی از نزدیک کار کردند. سیستم قضایی بلژیک نیز به وظایف خود عمل کرد و به تمام انتظارات حاکمیت قانون دست یافت. از جمله حساسترین این انتظارات، مجازات متخلفان است. اجازه دادن به این افراد برای بازگشت به کشوری که دستورات را صادر کرده است، اقدامات صورت گرفته را به‌طور کامل خنثی می‌کند.

این معاهده کاملاً بی‌احترامی به مجریان قانون است که جان خود را برای جلوگیری از حمله ۲۰۱۸ به خطر انداختند. هم‌چنین توانایی سیستم قضایی برای انجام مأموریت خود برای محافظت از شهروندان اروپا را با سلب توانایی مجرمان تضعیف می‌کند.

از حمله سال۱۹۹۶ به برج های خوبر در عربستان سعودی، توطئه ۲۰۱۱ برای کشتن سفیر عربستان در واشنگتن، تلاش برای بمبگذاری در گردهمایی شورای ملی مقاومت ایران در فرانسه در سال۲۰۱۸ تا اقدامات خصمانه متعدد دیگر، رژیم ایران خودش را به‌عنوان صادر‌کننده اصلی تروریسم بین‌المللی تثبیت کرد. در سال۲۰۱۸، ادی راما، نخست‌وزیر آلبانی، اخراج سفیر رژیم ایران را که ثابت شد مأمور وزارت اطلاعات بود و سازمانده توطئه‌یی برای کشتن مخالفان ایرانی ساکن تیرانا بود، ضروری دید.

 

در نامه ۹ شخصیت برجسته آمریکایی آمده است:

این معاهده بلژیک را به‌عنوان «کشور پناهگاه» برای عملیات‌های هسته‌های خفته تروریستها و پناهگاه امنی برای رژیم ایران به‌منظور ساخت مرکز فرماندهی مرکزی اروپایی خود تبدیل می‌کند.

پس از استقرار در داخل بلژیک، این سلولهای خفته بسیار آسان‌تر به تمام کشورهای اتحادیه اروپا سفر خواهند کرد. مجریان قانون قادر به ادامه فعالیت‌های خود نخواهند بود. زمانی که اسدی دستگیر شد، اطلاعات دقیقی در مورد بیش از بیست سلول خفته تحت کنترل وی در چندین کشور اروپایی در اختیار وی بود. اسدی تنها یکی از هزاران مأمور وزارت اطلاعات است. علاوه بر وزارت اطلاعات، رژیم ایران دارای سپاه پاسداران و نیروی قدس برای انجام عملیات تروریستی در سراسر جهان است.

به‌عنوان افرادی با سوابق انتظامی و نظامی، برای ما غیرقابل تصور است که دولت بلژیک حتی پیشنهاد میزبانی ستاد عملیات تروریستی رژیم ایران در اروپا را مورد بررسی قرار بدهد.

با ابراز نگرانی عمیق نسبت به امنیت بین‌المللی و اروپا، از پارلمان بلژیک می‌خواهیم که مانع تصویب این معاهده پیشنهادی شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/252eab23-659f-4cd3-9f9d-41deb2f29fba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات