728 x 90

موضع‌گیری سناتورها و اعضای کنگره و شخصیتهای آمریکایی علیه شبکه نفوذ رژیم ایران

تصویر منتشر شده از شبکه نفوذ رژیم ایران در وزارت‌خارجه آمریکا
تصویر منتشر شده از شبکه نفوذ رژیم ایران در وزارت‌خارجه آمریکا

سناتور لیندزی گراهام تصاویری از نفوذیهای رژیم آخوندی در دولت آمریکا را درج کرد و نوشت: برنامه نفوذ رژیم ایران در دولت آمریکا در بسیاری از سطوح تعجب‌آور است.

در همین حال مایک راجرز و جک برکمن رؤسای کمیته‌های نیروهای مسلح و کمیته فرعی اطلاعات و عملیات ویژه نظامی در کنگره آمریکا با ارسال نامه‌یی به وزیر دفاع آمریکا خواستار توضیحاتی در مورد نفوذ یک شبکه از عوامل رژیم ایران در دستگاههای سیاسی و دولتی آمریکا از جمله در وزارت دفاع شدند.

واشنگتن تایمز به نقل از مایک راجرز نوشت: مایک راجرز، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا، و جمهوریخواه از آلاباما در بیانیه‌یی گفت: "رژیم ایران یکی از بزرگترین تهدیدات برای امنیت ملی ایالات متحده است، ایران بزرگترین کشور حامی تروریسم است، نیروهای نیابتی آنها آمریکاییها را کشته‌اند و آنها فعالانه در تلاش برای ترور چندین مقام سابق ایالات متحده هستند. "

 

از سوی دیگر مورگان اورتگاس ـ سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا نوشت: علی واعظ، مشاور ارشد راب مالی، با ارسال ایمیلی به وزیر خارجه رژیم ایران سوگند وفاداری خورده‌است. علی واعظ جلسات متعددی در کاخ‌سفید داشته است - چه جوکرهایی مسئول بررسی سوابق این افراد هستند؟

سناتور ریچارد گولدبرگ روز ۵مهر نوشت: سناتور کروز می‌گوید بعد از این‌که مشخص شد مقامات بایدن بخشی از عملیات رژیم ایران بوده‌اند، گفتگوهای محرمانه با ایران را متوقف کنید
سناتور کروز برای متوقف کردن مذاکرات مخفیانه ایران پس از درز ایمیلهایی که نشان می‌دهد مقامات ارشد بایدن جزیی از عملیات رژیم ایران بوده‌اند فراخوان می‌دهد.

پت فالون عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره ۲۷سپتامبر: [در پاسخ به توئیت آدام کردو خبرنگار واشنگتن فری بیکن که در پست خود گفته است: قانونگذاران هشدار می‌دهند که جاسوسان ایرانی در دولت آمریکا نفوذ کرده‌اند - تحقیقات جدید نشان می‌دهد که رژیم ایران، وزارت امور خارجه (آمریکا) را هک کرده است یا «کارمندان دولت ایالات متحده اسناد محدود و حساس دولتی را به تهران درز داده‌اند».
 نماینده کنگره پت فالون گفت: اگر نشانه‌ها درست باشد، این بسیار نگران‌کننده است. به‌خاطر داشته باشید که دولت بایدن نیز آشکارا تلاش می‌کند تا ابزاری برای دستیابی به سلاح هسته‌یی در اختیار ایرانیان قرار دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0eb0191-3784-46d8-b1ea-ca72cc3cb324"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات