728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۲۱شهریور۹۸

معاون وزیر انرژی آمریکا: همه محموله‌های نفتی ایران را زیر نظر داریم

دن برولت معاون وزیر انرژی آمریکا به خبرگزاری رویترز گفت:‌محموله‌های نفتی ایران مانیتور خواهد شد و واشنگتن در نظر دارد هر گروهی را که نقض کننده تحریم‌ها باشد در لیست سیاه قرار دهد.

 

سناتور تد کروز:‌ فشار حداکثری بر اصلی‌ترین حامی تروریسم باید ادامه یابد

سناتور تد کروز از اعضای ارشد سنای آمریکا رژیم ایران را بزرگترین حامی تروریسم در جهان نامید و بر افزایش فشار حداکثری به آن تأکید کرد. سناتور تد کروز گفت توافق اوباما به‌طور «فاجعه آمیزی خطرناک» بود به‌خاطر آن که بیش از ۱۰۰میلیارد دلار را برای رژیم ایران آزاد کرد.

 

بیانیه کانون صنفی معلمان علیه احکام سرکوبگرانه برای معلمان و کارگران و مدافعان آنها

کانون صنفی معلمان ایران (تهران) روز جاری با انتشار بیانیه‌یی احکام سرکوبگرانه قضاییه خامنه‌ای علیه معلمان، کارگران و مدافعان آنان را محکوم کرد و خواهان آزادی بدون قید شرط تمام کسانی شد که در یک روند ناعادلانه محاکمه شده‌اند.

 

۱۲۰میلیون بشکه ذخیره نفت بی‌مشتری رژیم ایران

شرکت اطلاعات انرژی و ردیابی نفتکش معروف به ”کپلر“ اعلام کرد میزان ذخیره نفت بی‌مشتری رژیم ایران در پایان ماه گذشته میلادی، اوت، به ۱۲۰میلیون بشکه رسید.

 

ناپدیدشدن ۲۵۰۰نفر بر اثر توفان دوریان در باهاما

سازمان حوادث غیرمترقبه جزیره باهاما اعلام کرد: از سرنوشت حدود ۲۵۰۰تن از کسانی که گرفتار توفان دوریان شده‌اند، خبری در دست نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39e1b577-a82f-481b-a273-0ddece23c973"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات