728 x 90

مقام سابق وزارت‌خارجه آمریکا: رژیم اکنون بسیار آسیب‌پذیر و در آستانه سقوط است

الی کوهانیم مقام سابق وزارت‌خارجه آمریکا
الی کوهانیم مقام سابق وزارت‌خارجه آمریکا

الی کوهانیم مقام سابق وزارت‌خارجه آمریکا روز دوشنبه ۴مهر، در مصاحبه با فاکس نیوز با اشاره به گستردگی ابعاد اعتراضات در ایران اظهار داشت: رژیم اکنون بسیار آسیب‌پذیر و در آستانه سقوط است.
وی درباره تظاهراتهای اعتراضی مقاومت در واشنگتن که هم‌اکنون در ابعاد میلیونی ایرانیان در دیگر کشورهای مختلف هم همزمان در همبستگی با قیام آفرینان در ایران ادامه دارد گفت: ما شاهد تظاهرات در بیش از ۸۰شهر ایران هستیم ما شاهدیم میلیون‌ها ایرانی در سراسر ایران به خیابان‌ها آمده‌اند زنان در خط مقدم این انقلاب قرار دارند.

وی خطاب به دولت جو بایدن در حمایت از قیام ایران در مقطع کنونی مبنی بر این‌که «باید جامعه جهانی را در حمایت از مردم ایران بسیج» کرد افزود: درست‌ترین کار برای رئیس‌جمهور آمریکا این است که توافق اتمی با ایران را کنار بگذارد و این رژیم را تقویت و مستحکم نکند در حالی که او قصد دارد چنین کاری با این رژیم انجام دهد و ما باید جامعه جهانی را در حمایت از مردم ایران بسیج کنیم و تحریم‌های رژیم را لغو نکنیم. رژیم اکنون بسیار آسیب‌پذیر و در آستانه سقوط است و آمریکا باید که در سمت درست تاریخ قرار گیرد و همراه با مردم ایران باشد... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d66b07c-9f3d-4b3b-a6fa-f4c10ed8119a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات