728 x 90

معنای تحریم «بیت»العنکبوت خامنه‌ای (۳)

. لاریجانی: «اگر به‌خاطر داشته باشید حدود ۲۰سال پیش موقعی که منافقین آمدند و آن ماجرا رو ایجاد کردند.. تقریباً ۲۰سالی هست ما تو این ماجرا هستیم. خیلی آدم تأسف می‌خوره رهبری رو تحریم کردند»(تلویزیون رژیم ۱۱تیر۹۸)

با این حال رسانه‌های حکومتی تلاش می‌کنند تحریم خامنه‌ای رو کم اهمیت جلو بدهند

روحانی: رهبران ما که مثل بقیه رهبران بقیه کشورها نیستند که در حسابهای خارجیشون میلیاردها پول داشته باشند که شما بخواهید آن رو تحریم کنید، تصرف کنید، محدود بکنید، اموال رهبری یک حسینیه است و یک خانه ساده»

البته ارائه کامل امپراطوری عظیم مالی خامنه در این برنامه عملی نیست اما می‌توان گفت آرایش تازه بنگاههای اقتصادی ایران در قطب‌های ۱۴گانه زیر سازمان‌یافته است:

یک ـ «ستاد اجرایی فرمان امام»

دو ـ بنیاد مستضعفان

سه ـ آستان قدس رضوی

چهار ـ بنیاد شهید

پنج ـ کمیته امداد

شش ـ بنیاد تعاونی سپاه پاسداران

هفت ـ قرارگاه خاتم‌الانبیا

هشت ـ بنیاد تعاونی بسیج

نه ـ شرکت سرمایه‌گذاری غدیر

ده ـ سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)

یازده ـ قرارگاه خاتم‌الاوصیا

دوازده ـ بنیاد تعاون نیروی انتظامی (ناجا)

سیزده ـ بنیاد تعاون ارتش (بتاجا)

چهارده ـ بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح (ودجا)

اینها بخشی از اموال ارتش گرسنگان و ثروت عمومی مردم ایران است که در بیت‌العنکبوت خامنه‌ای بلعیده شد. خانهٔ لرزان و عنکبوتی خامنه‌ای که در همت و اراده جوانان و قیام آفرینان فرو می‌ریزد.

در شماره بعد با نگاهی کوتاه به بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام نوک کوه سرمایه مردم را که در بیت خامنه‌ای جمع و در تحریم متزلزل شده را خواهیم دید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e85497db-c486-4b5a-8b00-eadeb0c6ec29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات