728 x 90

مایک پنس: قاسم سلیمانی یک تروریست بود

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا

دیروز، دونالد ترامپ اقدامی قاطع اتخاذ کرد و با کشور سردمدار حامی تروریسم مقابله کرده و یک مرد اهریمنی را که مسئول کشتن هزاران آمریکایی بود را از صحنه حذف کرد. سلیمانی یک تروریست بود. در زیر برخی از بدترین جنایتهای وی می‌باشد:

  • سوءقصد علیه سفیر سعودی در آمریکا در واشنگتن در سال ۲۰۱۱را سازماندهی کرد که بر یک تلاش حمله تروریستی در خاک آمریکا نظارت داشت.
  • بمبهای جهت‌دار مرگبار پیشرفته، سلاحهای پیشرفته، آموزش و دستورالعمل برای شورشیان عراق فراهم کرد که برای انجام حملات به نیروهای آمریکایی و ائتلاف استفاده می‌شود؛ مستقیماً در کشته شدن ۶۰۳سرباز آمریکایی در کنار هزاران مجروح مسئولیت دارد.
  • حمله پیچیده ۲۰ژانویه ۲۰۰۷به مرکز هماهنگی مشترک استان در کربلای عراق را هدایت کرد که در آن پنج سرباز آمریکایی اسیر شده اعدام شدند.

سلیمانی در افغانستان بر پشتیبانی مالی، لجستیکی و نظامی سپاه پاسداران از طالبان نظارت داشته و از برای تروریستها در سراسر خاورمیانه از جمله حزب‌الله لبنان، کتائب حزب‌الله، جهاد اسلامی فلسطین، حماس و طالبان موشک و سایر تسلیحات پیشرفته فراهم کرد. آنها از این تسلیحات برای هدف قرار دادن و کشتن افراد بیگناه استفاده می‌کنند.

  • طرح‌های تروریستی نیروی قدس سپاه برای بمب‌گذاری علیه شهروندان بیگناه در ترکیه و کنیا در سال ۲۰۱۱را هدایت کرد.
  • به حمایت از رژیم قاتل در سوریه ادامه داد که در بدرفتاریهای بی‌رحمانه اسد علیه مردم سوریه کمک کرده و در آنها شریک جرم بود.
  • در یمن، نیروی قدس تحت‌امر سلیمانی پرتاب موشک‌هایی که منجر به کشته شدن دهها نفر در منطقه شده است را ترتیب داده و امکانپذیر کرده است. اهداف شامل فرودگاههای غیرنظامی در عربستان سعودی می‌شدند.
  • سفر مخفیانه ده نفر از دوازده نفری که حملات تروریستی یازده سپتامبر در آمریکا را انجام دادند، به افغانستان را تسهیل کرده است.
  • سلیمانی در حال طراحی حملات قریب‌الوقوع به دیپلماتها و پرسنل ارتش آمریکا بود. جهان امروز یک مکان امن تری است چرا که سلیمانی کشته شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a9df651-8681-41ec-97d9-fbd6aa663aa8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات