728 x 90

مایک پمپئو: رژیم ایران هم‌چنان اصلیترین رژیم حامی تروریسم در جهان است

مایک پمپئو
مایک پمپئو

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت: رژیم ایران هم‌چنان اصلیترین رژیم حامی تروریسم در جهان است.

وزیر خارجه آمریکا به سخنان امروز رئیس‌جمهور در کنگره آمریکا درباره خروج آمریکا از توافقنامه برجام گفت: ما وارد یک توافقنامه‌ای شده بودیم که به ایران اجازه داده بود که برنامه هسته‌یی خودش را پیش ببرد. ما از آن توافقنامه خارج شدیم.

 

مایک پمپئو گفت: ما هم‌اکنون کار روی یک کارزار جدی را شروع کردیم که اطمینان حاصل کنیم که مردم ایران این فرصت را داشته باشند که حرفشان را بزنند. ما می‌دانیم آنها جنگیدن در سوریه، در یمن، عراق و لبنان را نمی‌خواهند.

 

وزیر خارجه آمریکا افزود: این لیست طولانی است که رژیم ایران در چه کشورهایی جنگ افروزی و ماجراجویی بدخواهانه انجام می‌دهد.

 

مایک پمپئو در رابطه با ۴۰سال حکومت رژیم ایران (که در پیامهای قبلی گفته بود ۴۰سال شکست)گفت این مسأله در چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود، این هفته می‌شود ۴۰سال. این یک شکست تراژیک برای مردم ایران بوده است و ایران هم‌چنان اصلیترین کشور حامی تروریسم در جهان است و ما قصد داریم هر کدام از این موضوعات را حل و فصل کنیم.

 

لازم به یادآوری است که وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه ۱۵بهمن ۹۷ طی پیامی در توییتر خود نوشت:‌ در سال ۱۹۷۹خمینی به مردم ایران آینده‌یی سعادتمند را نوید داد. چهل سال بعد، رژیم فاسد ایران جز خلف وعده هیچ چیز به ارمغان نیآورده.

مایک پمپئو همراه این پیام تصاویری از جنایات رژبم آخوندی طی ۴۰سال حکومتی ضمیمه کرده است.

 

 

وزارت‌خارجه آمریکا امروز جمعه ۱۲بهمن۹۷ در سه توئیت در رابطه با ۴۰سال حکومت رژیم ایران نوشت: چهل سال شکست میراث خمینی بوده است.

وزارت‌خارجه آمریکا نوشت:

در سال ۱۳۵۷خمینی رفاه مادی و خوشبختی معنوی به مردم ایران وعده داد. چهل سال بعد رژیم فاسد ایران اقتصاد کشور را تباه کرده و میراث باستانی ایران را تخریب نموده و پیآمد آن ۴۰سال شکست می‌باشد.

۱۳۵۷ - وعده خمینی: ظلم های گذشته ادامه نخواهد یافت

۱۳۹۷ - واقعیت امروز: آمار سرسام‌آور دستگیریها حبس‌ها و حکم های شلاق نشان می‌دهد که مقامات حاضرند برای سرکوب مخالفان تا کجا پیش بروند.

سازمان عفو بین‌الملل: سال شرم رژیم ایران

 


چهل سال قبل، خمینی وعده آزادی بیان و آزادی مطبوعات را داد. امروز ایران یکی از سرکوبگرشده‌ترین فضاهای رسانه‌یی را داراست. رژیم حاکم بر ایران تنها ۴۰سال شکست به بار آورده است.

۱۳۵۷ - وعده خمینی: آزادی بیان و آزادی مطبوعات

۱۳۹۷ - واقعیت امروز: رژیم ایران سالانه دهها خبرنگار را بازداشت می‌کند، آنها را به زندان می‌اندازد و خانواده‌هایشان را تهدید می‌کند.
این رژیم اینترنت را محدود کرده و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را ممنوع می‌کند.

 

در سال ۱۳۵۷ خمینی به مردم ایران وعده رفاه مادی و معنوی را داد. ۴۰سال بعد، رژیم فاسد ایران اقتصاد کشور را نابود کرده، به میراث اصیل ایران بی‌حرمتی کرده و تنها موجب چهل سال شکست شده است.

۱۳۵۷ - وعده خمینی - ما می‌خواهیم برای شما سعادت بیاوریم

۱۳۹۷ - واقعیت امروز - فساد، تورم، سرکوب، اعتیاد، نابودی محیط‌زیست و فرهنگ

 

 

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا بامداد جمعه ۱۲بهمن۹۷ با اشاره به توئیت آخوند روحانی نوشت: حتی رئیس جمهورتان به ۴۰سال شکست رژیم ایران اعتراف می‌کند.

 

وی با اشاره به ایدئولوژی بنیادگرایانه رژیم ایران افزود: «نیازی نبود این‌طور باشد، اما رژیم حاکم بر ایران همواره ایدئولوژی را بر منافع و رفاه مردم ایران ترجیح داده است

مایک پمپئو در انتهای این پیام از هشتگ #چهل_سال_شکست استفاده کرده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa0cd0db-6789-48ea-862e-d7b07c2491c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات