728 x 90

کنفرانس مطبوعاتی در واشینگتن؛ افشای جزییات فعالیتهای سرکوبگرانه رژیم آخوندی در پهنه سایبری

افشاگری سایبری رژیم ایران توسط شوای ملی مقاومت ایران
افشاگری سایبری رژیم ایران توسط شوای ملی مقاومت ایران

کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن

 معرفی کتاب ایران: سرکوب سایبری

چگونه سپاه پاسداران  جنگ سایبری را برای حفظ استبداد مذهبی بکار می‌گیرد

 

افشای جزییات فعالیتهای سرکوبگرانه رژیم آخوندی در پهنه سایبری

توسط سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات

و فراخوان به تحریم همه‌جانبه سپاه و شرکتهای وابسته

دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن صبح روز پنجشنبه با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی، کتاب « ایران: سرکوب سایبری- چگونه سپاه پاسداران جنگ سایبری را برای حفظ استبداد مذهبی بکار می‌گیرد» را معرفی و اقدامات رژیم آخوندی برای سرکوب و مقابله با قیام مردم ایران را  از طریق اقدامات سایبری افشا کرد.

در این کنفرانس مطبوعاتی که با حضور خبرنگاران شماری از رسانه‌های بین‌المللی و داخلی آمریکا برگزار شد، علیرضا جعفرزاده معاون دفتر نمایندگی شورا، با استناد به این کتاب و نشان‌دادن عکسها و نمودارهای مستند که از منابع سازمان مجاهدین خلق ایران در داخل کشور گردآوری شده اقدامات سپاه و وزارت بدنام اطلاعات آخوندی برای کنترل قیام‌کنندگان از طریق جاسوسی و کنترل سایبری را برای خبرنگاران تشریح کرد.

 

در کتاب« ایران: سرکوب سایبری»،  ضمن تشریح تحولات قیام مردم ایران بر نقش عمده دستگاههای تلفن همراه و سیستم‌های پیام رسانی اجتماعی در سازماندهی قیام‌کنندگان و تبادل اطلاعات بین مکانهای مختلف در داخل ایران تأکید شده  و آمده است:

استفاده قیام‌کنندگان از تکنولوژی سایبری پاشنه آشیل رژیم آخوندی است.

در این کتاب اقدامات سپاه پاسداران با استفاده از کدهای مخرب گنجانده شده در برنامه‌های ساخته شده توسط سپاه پاسداران برای تلفن همراه، به منظور زیر نظر گرفتن معترضان و مختل کردن ارتباطات آنها بررسی شده و آمده است: بعد از قیام اخیر، رژیم ایران با رصد کاربران تلفن همراه از طریق کنترل این تلفنهای همراه شامل ثبت کامل مکالمات، نام اشخاص، و حواشی آن در حال ارتقاء شبکه کنترل خود می‌باشد  تا از این طریق از گسترش تظاهرات جلوگیری کند و  اعتراضات بیشتر را دفع کند.

به گفته منابع مجاهدین، مرکز فروش برنامه‌های  تلفن همراه، که اپلیکیشنهای دارای قابلیت جاسوسی از کاربران در آنها توزیع می‌شود، توسط سپاه پاسداران تأسیس شده است: بازار داخلی نرم‌افزار که به تقلید از "گوگل پلی" به نام «کافه بازار» راه‌اندازی شده، توسط سپاه پاسداران کنترل و نگهداری می‌شود. این مرکز محل مورد نظر سپاه پاسداران برای نشر و توسعه انواع برنامه‌های تلفن همراه دارای قابلیت جاسوسی از کاربران است.

سپاه و کمپانیهای اقماری آن مشغول تولید برنامه‌های تلفن همراه دارای توان جاسوسی در جهت ارتقاء سیستم سرکوب و کنترل مردم ایران هستند: سپاه پاسداران از طریق شرکتهای اقماری خود مانند هنیستا برنامه‌یی به نام موبوگرام تولید کرده که کپی مشابه برنامه تلگرام است.  و جای تعجب است که بعضی از این برنامه‌ها در گوگل پلی، اپل استور و گیت هاب نیز وجود دارند که به‌صورت بالقوه میلیون ها کاربر را در سراسر جهان در معرض نرم افزارهای جاسوسی و فعالیتهای کنترلی سپاه پاسداران قرار می‌دهد.

 

علیرضا جعفرزاده در این کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد: رژیم ایران  از کمکهای دولتهای خارجی در جهت ارتقای سیستم جنگ سایبری استفاده کرده است. در روز ۴سپتامبر ۲۰۱۲ خبرگزاری حکومتی فارس گزارش کرد" عقد قرارداد کمکهای دوجانبه با کره شمالی در زمینه سیستم‌های دفاع در مقابل حمله‌های سایبری مقامات غرب را نگران کرده است."رژیم تهران از لبنان مقادیر قابل‌ ملاحظه‌ای کمک در این زمینه دریافت کرده است. با استفاده از نفوذ خود در حزب‌الله لبنان توانسته است به سیستم امنیتی لبنان دسترسی پیدا کند و از آن در جهت جنگ سایبری خود علیه مردم ایران  و همچنین در رسیدن به مقاصدش در مقابله با غرب بهره بگیرد.

وی تأکید کرد: جنگ سایبری داخلی رژیم علیه مردم ایران و جنبش مقاومت آنها، آشکارترین نمود سرکوب فضای مجازی و نقض فاحش ماده ۱۹اعلامیه  جهانی حقوق‌بشر است.  با بالا گرفتن فریاد آزادی طلبی و خواست سرنگونی رژیم در ایران، درک این‌که جامعه جهانی چگونه می‌تواند از طریق اجرای تدابیر موثر، جهت مهار و مقابله با سرکوب فضای مجازی در داخل ایران توسط رژیم، در کنار مردم ایران بایستد، بسیار حیاتیست.

 

معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در این کنفرانس افشاگرانه افزود: حملات دنیای مجازی که رژیم ایران مرتکب می‌شود را نبایستی در خلأ و جدای از سرکوب و اختناق شدید داخلی صدور تروریسم و برنامه گسترش اتمیش در نظر گرفت. علت این‌که رژیم ایران می‌تواند این اقدامات سرکوبگرانه را ادامه و گسترش دهد، بی‌عملی جامعه بین‌المللی ایست. و به خودی خود اتحادیه اروپا و ایالات متحده را موظف به اقدام می‌کند.

وی خواستار اتخاذ یک سیاست قاطع در قبال سرکوب مردم ایران از طریق فضای مجازی و جنگ سایبری توسط سپاه پاسداران شد

-ازجمله تحریم همه‌جانبه سپاه پاسداران و شرکتهای وابسته به آن، و اخراج سپاه از کشورهای منطقه

-تحریم رژیم آخوندی در استفاده از سیستم بانکی جهانی و سیستمهای تجاری بین‌المللی

-تحریم اشخاص و موسساتی که در جنگ سایبری علیه مردم ایران دست دارند و جلوگیری از دسترسی آنها به بازارهای بین‌المللی

-تحریم ماشین عظیم تبلیغاتی رژیم به‌ویژه رادیو و تلویزیون حکومتی که بیست و چهار ساعته علیه مردم ایران مشغول پخش اطلاعات دروغ و گمراه‌کننده است

 -فراهم کردن امکانات لازم برای دسترسی امن و سالم مردم ایران به‌ویژه تظاهر کنندگان، به شبکه جهانی اینترنت.

-جلوگیری از پخش و انتشار نرم افزارهای جاسوسی ساخته شده توسط سپاه پاسداران

-به اجرا گذاشتن دستور اجرایی ریاست‌جمهوری آمریکا به شماره ۱۳۶۰۶که به‌طور آشکار هر نوع کمک به " رژیم ایران در زمینه کامپیوتر و شبکه کامپیوتر و اقداماتی که به‌طور جدی به حقوق‌بشر لطمه وارد می‌کند را ممنوع کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f9b95cf-d2b5-4655-b4f4-6cfe7e116723"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات