728 x 90

هشدار قیام‌کنندگان در استانهای بپا خاسته عراق به وحوش خامنه‌ای در حمله به میدانهای اعتصاب - سخنگوی مجاهدین

قیام‌کنندگان عراقی در استانهای بپا خاسته به تظاهرات علیه باندهای فاسد و وحوش جنایتکار خامنه‌ای ادامه دادند.

جوانان شورشی در بغداد اعلام کردند: انقلاب به چادر بستگی ندارد، انقلاب یک آرمان است که ادامه خواهد یافت.

آنها هم‌چنین شعار می‌دادند از شر قاسم سلیمانی خلاص شدیم، قاآنی کودن را آوردند.

در ناصریه، جوانان شورشی با برگزاری تظاهرات و تجمع در مقابل استانداری آنرا بستند و خواستار استعفای استاندار مزدور ذی‌قار شدند.

در بابل دانشجویان در صفوف به هم فشرده در حمایت از قیام و اهداف آن تظاهرات کردند و بر عزم خود بر استمرار قیام تأکید کردند.

قیام‌کنندگان عراقی در ناصریه شنبه شب نیروهای امنیتی و وحوش شبه‌نظامی خامنه‌ای را که قصد ورود به میدان حبوبی و برچیدن چادرهای اعتصاب‌کنندگان را داشتند با ایستادگی و مقاومت خود عقب‌ راندند

جوانان شورشی از سراسر ناصریه با شنیدن خبر ورود نیروهای حکومتی به میدان حبوبی شتافتند و بر عزم خود بر استمرار قیام تا محقق شدن تمامی اهداف آن تأکید کردند.

نیروهای حکومتی در بصره به دستور اسعد عیدانی استاندار مزدور به میدان تحصن حمله کردند و چادرها را به آتش کشیدند . جوانان شورشی به مقابله با آنها پرداختند و نیروهای حکومتی برای سرکوب تظاهر کنندگان گاز اشک‌آور و گلوله جنگی بکار بردند.

در نجف قیام‌کنندگان در بیانیه‌یی سرکوب تظاهر کنندگان و برچیدن چادرهای اعتصاب در میدان تحریر را محکوم کردند و نسبت به عواقب آن به حکومت عراق هشدار دادند

کمیته سازماندهنده انقلاب اکتبر عراق در بیانیه‌یی اعلام کرد: تهاجم به چادرها و تعرض به متحصنان یک عمل حکومتی تروریستی است که با همکاری شبه‌نظامیان وابسته به ایران صورت گرفت. این امر باعث ایجاد مرحله جدیدی از شیوه‌های مبارزاتی برنامه‌ریزی شده و هماهنگ در بغداد و سایر استانها خواهد شد. کندن چادرها عزم ما را در مبارزه‌مان جزم‌تر می‌کند.

انقلاب استمرار خواهد یافت و انقلابیون تا تحقق خواسته‌های مردم عراق که به‌خاطر آن از سال گذشته تاکنون قیام کرده‌اند، آرام نخواهند گرفت، انقلابیون خواهان پایان دادن به رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرا با پارلمان آن و رؤسای سه قوه هستند.

سخنگوی مجاهدین به جوانان دلیر و شورشگر در عراق:

درود و دست مریزاد و این انقلابی است تا پیروزی بر ضد ولایت فقیه و دست‌نشاندگان و مزدورانش

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c7773b1-e326-4196-bd85-ab2a5f2cacde"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات