728 x 90

شقه دروني رژيم,

گزارشی از مشاهدات یک شاهد حاضر در مراسم سالمرگ دجال

-

سالمرگ دجال
سالمرگ دجال

 

یکی از شاهدان حاضر در مراسم حکومتی سالمرگ خمینی دجال، در خصوص نحوه کنترلهای امنیتی در مراسم، وضعیت نیروهای رژیمی شرکت کننده، رسیدگیهای صنفی و حمله سازمان‌یافته به سخنرانی نوه خمینی دجال، چنین گزارش کرده است:

۱ـ گوشی تلفنهای دوربین‌دار را نمی‌گذاشتند به داخل محوطه برنامه ببریم ولی گوشیهای ساده رابعداز چک و اکی می‌گذاشتند داخل ببریم. ورود فندک نیز ممنوع بود.
۲ـ شرکت کنندگان درمراسم. ۹۹درصد بسیجی از پایگاههای محلات دانشجویی و دانش آموزی وبسیجیان ادارات بودند به هیچ عنوان بازاری و یا فردی که به‌صورت آزاد درمراسم شرکت کند نبوده مگر تعداد انگشت شمار.
۳ـ رفت و برگشت هردو ساعت داخل اتوبوس کیک و ساندیس پخش می‌کردند، غذا اصلا خوب نبود، موقع رفتن شام برنج و کشمش بود (کشمش پلو) صبحانه پنیر و مربا با نان لواش خشک، نهار در محل برنامه توزیع شد و دربرگشت شام تن ماهی دادند.
۴ـ شربت زیاد می‌دادند حتی در ایستگاههای صلواتی کلوچه وکیک می‌دادند
۵ـ ماموران امنیتی خیلی زیاد بودند به‌خصوص سپاه که امنیت محل را به عهده داشت و نیروی انتظامی کمتر به چشم می‌خورد و ماموران پلیس زن هم زیاد بودند به‌خصوص لباس شخصیها همه را تحت نظر داشتند که کسی کاری نکند
۶ـ موقع وارد شدن به محل اصلی که قرار بود سخنرانی آن‌جا باشد با دقت همه را بازرسی بدنی می‌کردند.
۷ – در موقع شروع سخنرانی سید حسن بود بسیجیان از قبل هماهنگ شده بودند و اکثرا هم از خود تهران بودند شعار دادند و هیاهو کردند و نگذاشتند بیشتر حرف بزند.
۸ـ وضعیت سرویس‌های بهداشتی افتضاح بوده است خیلی شلوغ و برخیها نیم ساعت در صف می‌ماندند.
۹ـ در مجموع زیارت نبود بیشتر برای تنوع به‌خصوص برای شهرستانیها بود. حین برنامه اکثرا درمحوطه قدم می‌زدند و مشغول کارهای خودشان بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae7435bd-de19-49da-95e8-709019395c2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات