728 x 90

قیام تا سرنگونی - هشدار و سلب مسئولیت مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار (با نام تجاری همراه اول) در مورد کلان تقلب با احراز هویت در رأی دادن به شیوهٔ آنلاین

قیام تا سرنگونی
قیام تا سرنگونی

هشدار و سلب مسئولیت مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار (با نام تجاری همراه اول) در مورد کلان تقلب با احراز هویت در رأی دادن به شیوهٔ آنلاین

 

نامه محرمانه مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار

به وحیدی وزیر کشور رژیم-رونوشت به قالیباف

۲۷ دی ۱۴۰۲

 

در صورتی که به‌جای مهر کردن شناسنامه

صرفاً به احراز هویت آنلاین بسنده شود

یک رأی دهنده با کارت ملی خود می‌تواند

به چند صندوق مراجعه کرده و چند رأی بدهد

 

رأی دهنده سپس می‌تواند

فیلم آنرا در فضای مجازی منتشر کند

و صحت و سلامت کل انتخابات را زیر سؤال ببرد

 

خواهشمند است علاوه بر اتخاذ شیوه برخط (آنلاین) احراز هویت

در تمامی شعب اخذ رأی از شیوه احراز هویت غیر برخط (آفلاین)

و مهر کردن شناسنامه‌ها نیز استفاده شود

 

در غیر اینصورت بدیهی است که این اپراتور نمی‌تواند

هیچگونه مسئولیتی را در قبال تبعات احتمالی

این موضوع پذیرا باشد

 

سند شماره ۴۰

قیام تا سرنگونی

قیام تا سرنگونی

 

 

شرکت ارتباطات سیار ایران

مدیر عامل

تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۲

محرمانه

برادر گرامی جناب آقای دکتر وحیدی

وزیرمحترم کشور

ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آن مقام محترم و مجموعه همکاران محترمتان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضمن تشکر از حسن توجه و اعتماد آن وزارت معظم به همراه اول به‌عنوان بزرگترین اپراتور خاور میانه، به استحضار می‌رساند ماهیت شبکه رادیویی به گونه‌ای است که پایداری آن تابع عواملی می‌باشد که بخش مهمی از آنها خارج از اراده، کنترل و مدیریت این اپراتور ارتباطی قرار دارد.

فراهم سازی امکان پایداری صد درصدی سایتهای ارائه‌دهنده‌ٔ خدمات تلفن همراه در روز انتخابات قابل تضمین نبوده و بروز قطعی محتمل می‌باشد. در صورتی که به‌جای مهر کردن شناسنامه، صرفاً به احراز هویت آنلاین بسنده شود، یک رأی دهنده با کارت ملی خود می‌تواند به چند صندوق (که در آن زمان قطع ارتباط هستند) مراجعه کرده و چند رأی بدهد و سپس فیلم آنرا در فضای مجازی منتشر کند و صحت و سلامت کل انتخابات را زیر سؤال ببرد.

هر چند سازوکار انتخابات، روش جبران چند رأی را پیش‌بینی کرده است لیکن نمی‌توان اثر اجتماعی آن را جبران نمود. از طرف دیگر برای جلوگیری از وقوع چند رأی توسط یک نفر، نمی‌توان حکم نمود که در صورت قطع ارتباط صندوق، رأی‌گیری در صندوق انجام نشود، زیرا این موضوع باعث معطل شدن رأی دهندگان و کاهش مشارکت می‌گردد.

با عنایت به موارد مطروحه و به‌منظور تقلیل یافتن مخاطرات ناشی از قطعی اتصال سامانه‌های اخذ رأی و حفظ حداکثری سلامت و دقت در انتخابات پیش رو، خواهشمند است که علاوه بر اتخاذ شیوه برخط (آنلاین) احراز هویت، هم‌چنان در تمامی شعب اخذ رأی از شیوه احراز هویت غیر بر خط (آفلاین) و مهر کردن شناسنامه‌ها نیز استفاده شود.

در غیر اینصورت بدیهی است که این اپراتور نمی‌تواند هیچگونه مسئولیتی را در قبال تبعات احتمالی این موضوع پذیرا باشد. مراتب جهت استحضار و صدور دستور اقدامات مقتضی ایفاد می‌گردد.

مهدی اخوان بهابادی

رونوشت:

جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جهت استحضار

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e999643-2854-4465-8ad8-67fd7feb1bc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات