728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,انزواى جهانى رژيم ايران,

نماینده کنگره آمریکا: دو سال پس از توافق هسته‌ای، زمان سخت‌گیری ترامپ و کنگره است

-

​پیتر روسکام عضو کنگره آمریکا
​پیتر روسکام عضو کنگره آمریکا
پیتر روسکام نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا در یادداشتی در واشینگتن اگزمینر نوشت:‌ «برجام به برنامه هسته‌یی رژیم ایران در ابعاد صنعتی مشروعیت بخشیده و راه رژیم یاغی جمهوری اسلامی به سوی جنگ‌افزار هسته‌یی را هموار می‌کند.
در گزارش جدید دبیرکل سازمان ملل‌متحد اقدام های متعدد رژیم ایران در نقض قطعنامه شورای امنیت از آزمایش موشکهای بالستیک تا قاچاق غیرقانونی تسلیحات برای گروه‌های تروریستی در سراسر خاورمیانه آشکار شد.
کنگره در این ماه باید طرح جامع تحریم را در واکنش به فعالیتهای بی‌ثبات کننده، حمایت از تروریسم، نقض شنیع حقوق‌بشر و آزمایشهای موشکی غیرقانونی رژیم ایران را به کاخ سفید بفرستد. وزیر دارایی آمریکا باید صدور مجوز برای بویینگ و ایرباس به‌منظور فروش هواپیما به ایران را به توقف استفاده تهران از پروازهای تجاری برای انتقال نیرو و تسلیحات به سوریه و دیگر نقاط خاورمیانه منوط کند. اگر شرکای بین‌المللی ما تمایلی به همکاری با آمریکا برای بازخواست از ایران برای فعالیتهای مخرب‌اش ندارند، ما باید به تنهایی عمل کنیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1163e0a-bd61-459c-9ba1-6f4e5cf79e43"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات