728 x 90

قطعنامه شهرداری بووس ایتالیا در حمایت از قیام سراسری و طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی

قطعنامه شهرداری بووس ایتالیا در حمایت از قیام و طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی
قطعنامه شهرداری بووس ایتالیا در حمایت از قیام و طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی

در تاریخ  اول بهمن‌ماه جلسه‌ای در شهرداری شهر بووس در استان پیه مونته ایتالیا برگزار شد.

در پایان جلسه شهرداری شهر بووس  قطعنامه‌یی به اتفاق آرای اعضای آن در حمایت از قیام سراسری و مقاومت مردم ایران به تصویب رسید.

در ابتدای جلسه شهردار مائوریتزیو پائولتی از سابقه آشناییش با خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و دیدارش از اشرف۳ در آلبانی گفت و حمایت خود را از مقاومت ایران و خانم مریم رجوی اعلام کرد. سپس متن قطعنامه قرائت شد و به تصویب رسید. در این قطعنامه کشتار قیام‌کنندگان به‌ویژه جوانان توسط رژیم آخوندی به‌شدت محکوم شده است. هم‌چنین از مقاومت ایران به‌عنوان آلترناتیو دموکراتیک رژیم ایران و خانم مریم رجوی و برنامه ده ماده ایشان حمایت شده است.

قطعنامه شهرداری بووس ایتالیا از دولت ایتالیا می‌خواهد سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد، سفارتخانه رژیم را ببندد و دیپلمات تروریستها آن را از ایتالیا اخراج کند. در این جلسه نماینده عفو بین‌الملل و مسؤل انجمن پارتیزانهای ایتالیا در کونئو حضور داشتند. خانم اوگتا بیانکوتو مسؤل انجمن پارتیزانها با اشاره به تشابه مقاومت مردم ایران و مقاومت پارتیزانی در زمان فاشیسم هیتلری در مورد ضرورت حمایت از قیام و مقامت ایران و خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت سخنانی ایراد کرد. دکتر خسرو نیک‌ذات مسئول انجمن پزشکان و داروسازان ایرانی مقیم ایتالیا آخرین تحولات قیام مردم ایران را تشریح کرد و خواستار حمایت نهادهای محلی و دولتی از مقاومت ایران شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7deed946-984f-4d8f-906f-fda671b02752"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات