728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۱هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۶۱هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است

 

  • وزیر بهداشت رژیم: موج ششم کرونا در آبان ایجاد خواهد شد و می‌دانیم که قطعاً ایجاد خواهد شد
  • زالی: شرایط به‌خصوص در کلان‌شهر تهران شکننده و ناپایدار است. واکسیناسیون برای ریشه‌کنی کرونا لازم است اما کافی نیست
  • توکلی: نگرانی این است که کاهش واضح و مورد انتظار اتفاق نیفتاده و در حالت ثابت مانده است
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: در ۳۲روز اخیر به‌طور متوسط روزانه ۲۲نفر بر اثر کرونا جان‌باخته‌اند
  • دانشگاه پزشکی کرمانشاه: ۸۶۱بیمار کرونا یی بستری هستند که نسبت به روز گذشته روندی افزایشی داشته است
  • دانشگاه پزشکی قم: شمار تست‌های کرونا مثبت امروز، نسبت به روز گذشته ۳۰درصد افزایش داشته است

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز پنجشنبه ۲۹مهر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۶۱هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۶۹۵۳نفر، در اصفهان به ۳۱۳۴۵نفر، در بوشهر به ۵۱۹۹نفر، در تهران به ۱۰۸۰۶۶نفر، در خراسان رضوی به ۳۷۸۰۰نفر، در خوزستان به ۲۸۳۰۰نفر، در فارس به ۱۶۷۹۵نفر، در قم به ۱۲۶۴۰نفر، در کرمان به ۱۲۳۱۲نفر، در کرمانشاه به ۸۴۳۹نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۳۵۴نفر، در لرستان به ۱۵۳۴۵نفر، در مرکزی به ۸۴۴۸نفر، در همدان به ۸۶۳۳نفر و در یزد به ۷۵۸۳نفر رسیده است.

 

عین اللهی وزیر بهداشت رژیم در مورد موج ششم گفت: «موج ششم کرونا در آبان ایجاد خواهد شد و این نگرانی را داریم و می‌دانیم که قطعاً ایجاد خواهد شد» (ایرنا ۲۹مهر۱۴۰۰).

 

در تهران، زالی رئیس ستاد کرونا گفت: «روند نزولی کرونا در پایتخت ناپایدار است. کرونا نشان داده که می‌تواند از شرایط شکننده بهره برده و آمار را افزایشی کند شرایط به‌خصوص در کلان‌شهر تهران شکننده و ناپایدار تلقی می‌شود. انجام واکسیناسیون برای ریشه‌کنی کرونا شرط لازم است اما کافی نیست» (ایرنا ۲۹مهر۱۴۰۰).

توکلی، معاون ستاد کرونا در تهران گفت: «روزانه ۴۰۴۰بیمار بستری و ۸۰۰بیمار بستری جدید داریم. نگرانی‌مان این است که کاهش واضحی مشاهده نمی‌شود و در حالت ثابت مانده و کاهش مورد انتظار اتفاق نیفتاده است» (عصر ایران ۲۹مهر۱۴۰۰).

 

در آذربایجان غربی رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «روند فوت شهروندان بر اثر ابتلا به کرونا هم‌چنان ادامه داشته. در ۳۲روز اخیر به‌طور متوسط روزانه ۲۲نفر بر اثر کرونا در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده‌اند. در ۲۴ساعت گذشته ۶۱۶نفر به مبتلایان و ۲۵۰نفر به بستری شدگان اضافه شده است» (ایرنا ۲۹مهر۱۴۰۰).

در کرمانشاه دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «۸۶۱ بیمار با علائم کرونا بستری هستند که نسبت به روز گذشته روندی افزایشی داشته است. ۱۹۳بیمار طی ۲۴ساعت گذشته بستری و۱۷۹ مورد ترخیص شده‌اند» (خبرگزاری سپاه پاسدران ۲۹مهر۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاه پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: در ۲۴ساعت اخیر ۲۸۰بیمار جدید بستری و ۲۲نفر فوت شدند. در حال حاضر۱۷۰۱ بیمار بستری که ۳۰۸نفر از آنها در ICU قرار گرفته‌اند (ایمنا ۲۹مهر۱۴۰۰).

در یزد معاون دانشگاه پزشکی گفت: «در شبانه روز گذشته ۱۰۵بیمار در استان پذیرش شدند. هم اکنون۴۴۸ بیمار بستری که ۹۰نفر در ICU بستری هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۹مهر۱۴۰۰).

در قم، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «شمار تست‌های کرونا مثبت امروز در استان، با افزایش ۳۰درصدی نسبت به روز گذشته به ۲۰۵مورد رسید» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۹مهر۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹مهر۱۴۰۰ (۲۱ اکتبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93ecffef-feff-49e6-90d0-f9e1b64d2300"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات