728 x 90

قرنطینه نه! حکومت نظامی آری!

در حالی‌که به‌گواه پزشکان، ویروس کرونا به‌خاطر عدم کنترل و قرنطینه به‌سرعت در تمام شهرها منتشر شد، آخوند شیاد در کمال وقاحت دوباره گفت: «ما چیزی به نام قرنطینه نداریم... نه امروز قرنطینه هست نه در ایام عید نوروز قرنطینه هست و نه بعدش و نه قبلش».(آخوند روحانی ۲۵اسفند ۹۸)

روحانی در هراس از انفجار خشم عمومی، ضمن حمایت از طرح پاسداران گفت مردم در خانه‌هایشان بمانند. اما روز بعد با صراحت بیشتر گفت: «می‌بینیم پلیس همه جا توی همه خیابان‌ها در همه مقاطع با همه تخصصها حضور دارد».(آخوند روحانی ۲۵اسفند ۹۸)

می‌گوید قرنطینه نیست اما حکومت نظامی هست.

یک هموطن از اصفهان: «به بهانه چهارشنبه‌سوری می‌خواهد که قرنطینه ایجاد کنند حکومت نظامی اینجا کنند که مردم توی چهارشنبه‌سوری علیه رژیم کاری انجام ندهند همه این بهانه است».

یک سایت حکومتی نوشت: «برخی از پیام‌هایی که به جامعه ارسال شد، نشان‌دهنده این موضوع بود که در روزهای آینده نوعی حکومت نظامی در شهرهای کشور اعمال شده و مقررات منع عبور و مرور برقرار می‌شود».(روزنامه همدلی ۲۵اسفند ۹۸)

آخوند روحانی ۲۵اسفند ۹۸: «مواردی که باید تذکر داده بشه تذکر داده میشه، مواردی که باید با آنها برخورد بشود برخورد می‌شود در این زمینه پلیس فتا هم بسیار فعال است».

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم، قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶زرهی قزوین به همراه تیپ‌های ۱۱۶قزوین، ۲۱۶زنجان و ۳۱۶همدان به‌منظور مقابله با ویروس کرونا عازم استان گیلان شدند.

نیروهای نظامی در شهرهای مختلف با ماشینهای غیرنظامی حضور پیدا کرده و تلاش می‌کنند حضور خود را برای مردم عادی‌سازی کند.

در نظام ولایت، به‌جای قرنطینه و مقابله با انتشار ویروس، حکومت نظامی و مقابله با جوانان قرار دارد. جوانانی که در کمین نیروهای وارفته نظامی نشسته و به‌زودی کرونای ولایت را درهم‌می‌پیچند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1dceab74-54ab-403b-84a9-9091eb2373bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات