728 x 90

آه و فغان امام جمعه‌های خامنه‌ای از هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی

آخوند علم الهدا
آخوند علم الهدا

آه و فغان امام جمعه‌های خامنه‌ای از هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی

و دعاوی شرک‌آلود در روضه‌خوانی آخوند تبهکار علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد ۱۲دی ۹۹

بصیرتش در عرصه انقلاب این بود که انقلاب را برای این‌که تنها یک جریان ستمگر ستم‌پیشه‌ای را در این کشور منقرض کند، نظام یک اهرمی ست در دست انقلاب که با این اهرم، مسیر خود انقلاب را ادامه بدهد و جریان ولایی بودن را در جهان تثبیت کند و نظام ولایی را در دنیا زمینه‌سازی کند لذا ما مرز توقف در انقلاب نداریم تا به اون هدف نرسیدیم، یک جای انقلاب نمی‌توانیم بایستیم، بگوییم تا همین‌جا انقلاب کردیم، بس است یا عده‌یی بیایند از انقلاب خسته بشوند و بگویند تا اینجا آمدیم، خسته شدیم، ولش کن، همین‌قدر که رسیدیم بس است دیگر! انقلاب مرز توقف ندارد امروز که ما به مظهر حاکمیت الله که حاکمیت امام معصوم است، دسترسی نداریم، اطاعت از حجت امام معصوم، اطاعت از خود امام معصوم هست این بصیرت را مرحوم حاج قاسم داشت لذا وقتی‌که آن ژنرال آمریکایی، نامه وزیر خارجه آمریکا را به دست او می‌دهد که این نامه مخصوص او نوشته شده، حتی از گرفتن نامه نیز امتناع می‌ورزد، حتی حاضر نیست نامه را دریافت کند، می‌گوید «من فرمانده دارم، ولی امر دارم، درگرفتن این نامه از ولی امر خودم اذن ندارم که نامه را بگیرم». (تلویزیون آستان رضوی رژیم ۱۲دی)

آخوند شاهرخی امام جمعه خامنه‌ای در خرم‌آباد ۱۲دی ۹۹

اینها برنامه داشتند که در دو ماه نظام سوریه سقوط پیدا بکند و در عراق برنامه‌هایشان را اجرا کنند در افغانستان برنامه هاشان را اجرا کنند آن انتقام سخت را از آمران و عاملان ترور این شهید بگیرند که انشاالله این هم محقق خواهد شد . با رهنمودهای مقام معظم رهبری ما از این فتنه عبور کردیم ولی فتنه‌ها در پیش است

قم ـ آخوند محمد سعیدی: انتقام سخت از قاتلان قاسم سلیمانی در پیش است ولی باید توجه کرد که انتقام از جنس انتقام تمدنی و نرم‌افزاری در کنار انتقام سخت‌افزاری است... همواره گوش به فرمان خامنه‌ای باشیم. مسئولان توجه داشته باشند دشمن در کمین آنهاست تا ذهنشان را خراب کند و بدانید دشمن به هیچ کسی رحم نمی‌کند. (اعتماد آنلاین۱۲دی)

کرج ـ آخوند حسینی همدانی: آمریکا امروز آرایش جنگی به خود گرفته است. فکر می‌کند اگر ناو جنگی در خلیج‌فارس بیاورد نظام دست می‌کشد. دشمن اگر شجاعت داشت از پشت سر و شبانه قاسم سلیمانی را نمی‌کشد. قاسم سلیمانی تن به مذاکره نمی‌داد. ( اعتماد آنلاین۱۲دی)

ساوه ـ آخوند ابراهیم حسینی: قاسم سلیمانی رکن مهم امنیت (نظام) در خاورمیانه بود. شکل‌گیری لشکرهای فاطمیون، زینبیون، حیدریون، قوات الوطنی و لواءالقدس در کشورهای مختلف را می‌تواند از مهمترین فعالیت‌های او برشمرد. (شفقنا ۱۲دی)

قشم ـ آخوند تارم: اگر قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را تشکیل داد برای این بود که می‌دانست هدف اصلی نابودی نظام بود و می‌خواستند با سرنگونی سوریه و عراق، مرز مشترک با ما ایجاد کنند. آنان که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند، به دروغ می‌گویند جانم فدای ایران، بدانند اگر قاسم سلیمانی در لبنان، سوریه و عراق نبود اثری از نظام وجود نداشت. ( شفقنا ۱۲دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ce3be7a-717f-43ca-91f7-9bcaeafd4ac9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات