728 x 90

فعالیت کانونهای شورشی – گرامی‌داشت شهدای قتل‌عام ۶۷- در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران – گرامیداشت شهدای قتل عام ۶۷
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران – گرامیداشت شهدای قتل عام ۶۷

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای مختلف ایران ادامه یافت. این فعالیتهای ضداختناق شعله‌هایی از هزار اشرف و کانونهای شورشی در جای جای میهن است که نوید سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه را می‌پراکند، همان‌طور که مریم رجوی گفت، سرنگونی این رژیم کانون شورشی می‌خواهد و ارتش آزادیبخش.

 

گرامی‌داشت خاطره شهدای قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷- لاهیجان

اعضای یکی از کانونهای شورشی لاهیجان در پیامی به‌مناسبت بزرگداشت شهدای قتل‌عام ۶۷گفتند: «مرداد سال ۱۳۹۷است ـ سالروز کشتار دستجمعی فرزندان پاکباز مجاهد خلق در سال ۶۷، یادشون گرامی و همواره راهشان پایدار باد.

شهید: ‌سامی

شهید: هرمز عابدی

شهید: محمدرضا بگلری

شهید: ‌جعفر مصیب پور

که یادشان را گرامی می‌داریم و خواستار محاکمه عاملان و آمران این جنایت هولناک و کشتار دستجمعی به دستور خمینی جلاد و با اجرای هیأت مرگ دست‌نشانده خمینی دجال به اجرا گذاشته شد و خواستار محاکمه این جنایتکاران در دادگاههای بین‌المللی هستیم و مطمئناً راه این شهیدان ادامه خواهد داشت و به‌زودی زود تمامی جنایتکاران و مسببین این فاجعه بزرگ که به حق در تاریخ نظیر همچین جنایتی سابقه نداشته هستیم. به امید آزادی هر چه زودتر میهن عزیز مان ایران و تشکیل شورای ملی مقاومت در ایران -

مرداد ۶۷»

گرامی‌داشت شهدای قتل‌عام ۶۷- لاهیجان

 

گرامی‌داشت شهدای قتل‌عام ۶۷– کانون شورشی ۴۴۴شیراز

اعضای کانون شورشی ۴۴۴با حضور در آرامگاه دارالرحمه شیراز، که مزار برخی از زندانیان سیاسی قتل‌عام شده توسط رژیم ولایت فقیه در سال ۶۷است، یاد این قهرمانان را گرامی داشتند.

گرامی‌داشت شهدای قتل‌عام ۶۷

 

نصب آرم ارتش آزادیبخش ملی ایران در شیراز

اعضای کانون شورشی ۴۴۴در شیراز آرم ارتش آزادیبخش ملی ایران را در یکی از پارکهای این شهر نصب کردند.

عملیات کبیر فروغ جاویدان، در سوم مرداد ۱۳۶۷در منطقه غرب کشور آغاز شد و به مدت ۵روز ادامه داشت. عملیات کبیر فروغ جاویدان، بزرگترین تهاجم نظامی ارتش آزادیبخش ملی ایران است که طی آن رزمندگان آزادی در نبردی سراسر، رزم و فداکاری بود، بزرگترین حماسه میهنی و عقیدتی را خلق کردند. رزمندگان ارتش آزادیبخش ملی ایران طی این عملیات برق‌آسا، شهرهای کرند و اسلام‌آباد غرب را آزاد کرد، تا دروازه‌ کرمانشاه پیشروی کرده، رژیم ولایت فقیه را به لرزه درآوردند. طی این عملیات تاریخ‌ساز بیش از ۵۵هزار تن از نیروهای جنگ‌افروز و سرکوبگر رژیم خمینی، توسط رزمندگان آزادی از پای درآمدند. سرکردگان و تمامیت رژیم پابه گور ولایت فقیه پس از گذشت ۳۰سال، هم‌چنان از آن نبرد حماسی ابراز وحشت می‌کنند.

نصب آرم ارتش آزادیبخش در بزرگداشت عملیات کبیر فروغ جاویدان

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bc186ac-5d67-4005-a53c-e2f65c0f3977"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات