728 x 90

فعالیت کانونهای شورشی به‌مناسبت فروغ جاویدان در شهرهای ایران

گرامیداشت سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان در شهرهای ایران
گرامیداشت سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان در شهرهای ایران

کانونهای شورشی در شهرهای ایران سالگرد حماسه کبیر میهنی و عقیدتی فروغ جاویدان را گرامی داشتند. این عملیات کبیر، در سوم مرداد ۱۳۶۷در منطقه غرب کشور آغاز شد و به مدت ۵روز ادامه داشت. عملیات کبیر فروغ جاویدان، بزرگترین تهاجم نظامی ارتش آزادیبخش ملی ایران است که طی آن رزمندگان آزادی در نبردی سراسر، رزم و فداکاری بود، بزرگترین حماسه میهنی و عقیدتی را خلق کردند. رزمندگان ارتش آزادیبخش ملی ایران طی این عملیات برق‌آسا، شهرهای کرند و اسلام‌آباد غرب را آزاد کرد، تا دروازه‌ کرمانشاه پیشروی کرده، رژیم ولایت فقیه را به لرزه درآوردند. طی این عملیات تاریخ‌ساز بیش از ۵۵هزار تن از نیروهای جنگ‌افروز و سرکوبگر رژیم خمینی، توسط رزمندگان آزادی از پای درآمدند. سرکردگان و تمامیت رژیم پابه گور ولایت فقیه پس از گذشت ۳۰سال، هم‌چنان از آن نبرد حماسی ابراز وحشت می‌کنند.

 

بزرگداشت سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان در شیراز

اعضای کانون شورشی ۴۴۴شیراز در گرامی‌داشت حماسه فروغ جاویدان اقدام به نصب تراکتهایی از سخنان رهبری مقاومت ایران کردند. این جملات بر تراکتهای نصب شده دیده می‌شد، «مسعود رجوی: جنگ صد برابر و شورش حداکثر – مریم رجوی: ایران آزاد می‌شود» اعضای این کانون شورشی همچنین پیام خود را به‌صورت تراکت نصب کردند که بر آن نوشته شده بود: « به فرمانده کبیر ارتش آزادیبخش ملی ایران، از کانون شورشی، با عزمی جزم و اراده‌ای سترگ به امانت گرفته شده از خون جاودانه‌فروغ ها و رنج اسرای مقاوم ایستاده در برابر تمامیت دستگاه ولایت سفیانی خامنه‌ای و انرژی برآمده از ۵۴سال مبارزه سازمان مجاهدین خلق ایران بر علیه دو دیکتاتوری شاه و شیخ و خروش و خروج بزرگ خلق قهرمان ایران بر تمامیت حکومت آخوندی و رو در روی گزینه‌های ارتجاعی و استعماری، همپای همه کانونهای شورشی ارتش آزادیبخش ملی ایران، آمادگی و اشتیاق بی‌حد و حصر خود را برای شرکت در سرنگونی تمامیت حاکمیت آخوندی و عملیات فروغ جاویدان شماره ۲اعلام می‌کنیم و بر آن اسرار می‌ورزیم و تا پای جان پیمان می‌بندیم – کانون شورشی ۴۴۴».

بزرگداشت حماسه فروغ جاویدان - کانون شورشی ۴۴۴ شیراز.

 

نصب آرم ارتش آزادیبخش – پل آذر، رشت

اعضای کانونهای شورشی رشت با نصب تراکتهای آرم ارتش آزادیبخش در زیر پل آذر، این حماسه کبیر را گرامی داشتند. در زیر تراکتها شعار باز می‌آییم به چشم می‌خورد.

نصب پوستر های ارتش آزادیبخش - پل آذر رشت

 

گرامی‌داشت حماسه کبیر فروغ جاویدان در تهران

اعضای کانون شورشی ۷۴۰تهران از منطقه طی پیامی گفتند: «با درود بر مسعود رجوی فرمانده کل ارتش آزادیبخش و درود بر همه شهدای مجاهدین خلق در عملیات کبیر فروغ جاویدان – منطقه تهران پارس – مرداد ۹۷– کانون شورشی ۷۴۰- حاضر حاضر حاضر».

گرامیداشت حماسه کبیر فروغ جاویدان در تهران

 

گرامی‌داشت عملیات فروغ جاویدان در خرم‌آباد و زنجان

اعضای کانون شورشی ۷۳۹در خرم‌آباد با بلند کردن آرم های ارتش آزادیبخش ملی ایران سالگرد این حماسه میهنی و عقیدتی را گرامی داشتند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی در زنجان نیز با نصب پلاکاردی از آرم های ارتش آزادیبخش که زیر آن شعار زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، باز می آییم به چشم می‌خورد این حماسه را گرامی داشتند

گرامیداشت عملیات کبیر فروغ جاویدان در خرم آباد و زنجان

 

گرامی‌داشت حماسه فروغ جاویدان در مشهد، تبریز، آذربایجان شرقی، خسرو شهر و ارومیه

در مشهد نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به نصب پوسترهای ارتش آزادیبخش ملی ایران کردند.

همچنین اعضای کانونهای شورشی تبریز، آذربایجان شرقی و خسرو شهر نیز با نصب پوسترهای ارتش آزادیبخش این عملیات عقیدتی را گرامی داشتند

اعضای کانون شورشی دیگری در ارومیه نیز ضمن نصب پوستر ارتش آزادیبخش در پیامی گفتند: « سوم مرداد آغاز حماسه کبیر میهنی و عقیدتی فروغ جاویدان گرامی باد – بر آن اندیشه ژرف و بن‌بست شکننده خالق و فرمانده فروغ جاویدان و به جاودانه فروغ هایی که با جوشش خون پاکشان اکنون در این نقطه از افتخار و پایداری و سرافرازی ایستاده‌ایم هزاران درود – مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی – زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران».

گرامیداشت فروغ در مشهد تبریز آذربایجان شرقی و ارومیه

 

گرامی‌داشت حماسه کبیر فروغ جاویدان در اردبیل و مشهد

همچنین اعضای کانونهای شورشی ۴۹۸اردبیل و مشهد نیز اقدام به پخش تراکتهایی با شعار زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران – باز می‌آییم کردند.

اعضای کانون شورشی دیگری در اردبیل اقدام به دیوارنویسی شعار «درود بر ارتش آزادیبخش – باز می‌آییم» کردند

گرامیداشت فروغ جاویدان در اردبیل و مشهد

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ddb2d24-1b7c-48d8-bc41-26821feec0f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات