728 x 90

فعالیت کانون‌های شورشی در سالگرد پیروزی جنبش مشروطه – مرداد ۹۸ + فیلم

فعالیت کانونهای شورشی در سالگرد انقلاب مشروطه - مرداد ۹۸
فعالیت کانونهای شورشی در سالگرد انقلاب مشروطه - مرداد ۹۸

در سالروز پیروزی جنبش مشروطیت ایران، به‌جاست به‌ ادامه‌دهندگان راه و آرمان مشروطه، درود بفرستیم. به‌ مقاومت ایران، و به‌ مجاهدان و به‌ همه رزم‌آوران و همراهان و متحدان و پشتیبانانش، و به‌ امیرخیز کنونی ایران، اشرف۳درود بفرستیم. به‌راستی که صحنه امروز ایران نیز در مداری دیگر، همان شرایط انقلاب مشروطه را تداعی می‌کند.

آخوندهای ضدبشر، اخلاف جنایتکار همان شیخ‌فضل‌الله‌ها، کمر بسته بودند تا با استفاده از شرایط ویژه‌ منطقه به‌ویژه جنگ عراق، جنبش مقاومت ایران را به‌طور کامل سرببرند و از سرراه خود بردارند. اما هم‌چنان که این‌بار هم در تاریخ، مجدداً به‌ثبت رسیده و خواهد رسید، این توطئه‌ها، به‌یمن پایداری پرشکوه زنان و مردان مجاهد خلق در شرایطی بسا خطرناک و سخت شکست خورد و مجاهدین توانستند این جنبش را سرفراز و پایدار و پاینده سازند.

مقاومت ایران که پرچم مبارزه برای آزادی را به‌ دوش می‌کشد، به‌یمن رهبری پاکباز خود و با درس‌آموزی از این تجارب، با تکیه بر یک ائتلاف پایدار سیاسی و با برخورداری از یک بازوی استوار میهنی متشکل از رشیدترین فرزندان خلق ایران، نویدبخش پیروزی و برقراری آزادی و حاکمیت مردمی در ایران است.

 

کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین در شهرهای میهن در سالگرد پیروزی جنبش مشروطه فعالیت‌های خود را ادامه دادند.

 

اهواز – مرداد ۹۸

نصب پلاکارد بزرگ با این عبارت: «سالگرد انقلاب مشروطه و یاد سردار ملی ستارخان گرامی باد- خوزستان مرداد۹۸»

 

شهرری – مرداد۹۸- گل‌گذاری بر مزار ستارخان

بر روز سنگ مزار ستارخان این جملات به چشم می‌خورد:

«این بنده عاصی ستار برای اجرای احکام شریعت عزاء احمدی، مطابق احکام صادره علماء اسلام، از جان و مال و اولاد و هستی خود صرف‌نظر نموده تا دولت جابره تبدیل به دولت عادله و قوانین حضرت سیدالمرسلین رویه و مسلک اهل اسلام شود «ستار»

آرامگاه مجاهد مسلمان ستارخان

فرزند حاج حسن قراچه داغی که به‌دلیل رهبری مقاومت سرسختانه مردم آذربایجان در مقابل اشغالگران و دشمنان مشروطه به‌عنوان سردار ملی معروف گردید و سرانجام پس از عمری مبارزه و تلاش در روز ۲۵آبان ماه سال ۱۲۹۳هـ.ش دار فانی را وداع گفت».

 

خراسان رضوی – مرداد۹۸

نصب تصاویری از مسعود رجوی و ستارخان – در زیرنویس این تصویر نوشته است: «مسعود رجوی: جواب به خامنه‌ای خلیفه ارتجاع، در یک‌کلام این است شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده » -کانون شورشی ۷۹۴- مرداد ۹۸

 

تهران – مرداد ۹۸

دیوارنویسی با شعار «یاد سردار ملی ستارخان گرامی باد -مرداد ۹۸»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb640a49-2a1c-4c99-a4b0-7611a4208a84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات