728 x 90

فاکس نیوز: ملاقات مریم رجوی و ژنرال جیمز جونز در آلبانی

دیدار ژنرال جیمز جونز با مریم رجوی و بازدید از اشرف۳
دیدار ژنرال جیمز جونز با مریم رجوی و بازدید از اشرف۳

تلویزیون فاکس نیوز در گزارشی از قیام مردم و جوانان ایران و دیدار ژنرال جیمز جونز با مریم رجوی گفت:

شورای ملی مقاومت ایران بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران گزارشهایی از اعتراضات منتشر کرد و فیلمهایی ارائه داد که ما آنها را دیده‌ایم.

آنها گفتند برخی از واحدهایشان مسئول بسیاری از این اعتراضات هستند. ما با برخی از این تظاهرکنندگان در گذشته صحبت کردیم. مریم رجوی پرزیدنت اپوزیسیون با ژنرال سابق جیمز جونز فرمانده عالی متحدان و رئیس امنیت ملی دوره اوباما که حالا در آلبانی است ملاقات کرد.

مریم رجوی گفت:

«مردم ایران و جوانان ایران علیه سرکوب ملاها ایستادهاند. این رژیم اشتباه می‌کند اگر فکر می‌کند می‌تواند قیام را با کشتار و دستگیری متوقف کند. مردم ایران و مقاومت به سرنگونی این رژیم و برقراری صلح و دموکراسی و حاکمیت مردم در ایران متعهد هستند. در چنین شرایطی جامعه بین‌المللی به‌خصوص آمریکا بایستی از خواستهای بحق مردم ایران برای سرنگونی این رژیم و برقرار آزادی و دموکراسی در ایران حمایت کند».

 

فاکس نیوز درباره قیام سراسری مردم ایران علیه حکومت آخوندی گفت:

«بعد از این‌که رژیم تصمیم گرفت بهای بنزین را افزایش دهد، جاده‌ها مسدود شده‌اند، ماشینها به آتش کشیده شده‌اند، بانکها، ایستگاههای پمپ بنزین و ساختمانهای دولتی مورد حمله قرار گرفتند. بسیاری از مردم هم‌چنین از این‌که ایران پولها را در خارج از کشور صرف جنگهای سوریه و جاهای دیگر می‌کند خشمگین هستند. آنها هم‌چنین از... سطح نازل زندگی خشمگیناند. رژیم ایران در تلاش برای مهار کردن همه اینها بیش از ۱۰۰۰نفر را دستگیر کرده است و روز گذشته هم در یک اقدام بسیار نادر، تقریباً تمام اینترنت را بست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2849e5cc-6010-4cdc-8b06-c7a871f304da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات