728 x 90

علی فدوی: فخری‌زاده با سیستم هوشمند ماهواره‌ای و با شلیک ۱۳ گلوله ترور شد

هلاکت محسن فخری زاده
هلاکت محسن فخری زاده

دو تن از سرکردگان سپاه پاسداران کشته شدن محسن فخری‌زاده توسط هدایت ماهواره‌یی و بدون حضور مهاجمان در محل را تأیید کردند.

علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: «یازده پاسدار همراه فخری‌زاده بودند و انفجار نیسان به‌خاطر از بین بردن پاسداران بود. هیچ آدمی در صحنه ترور نبود و کلاً ۱۳تیر شلیک شده و همه از تیربار داخل نیسان بوده است و بقیه تیرها توسط محافظان شلیک شده است».

وی تأکید کرد که «تیربار داخل نیسان مجهز به یک سیستم هوشمند ماهواره‌ای بوده که روی شهید فخری‌زاده زوم کرده بود و از هوش مصنوعی بهره می‌برده است».

این سرکرده سپاه درباره اختلاف‌نظر میان سپاه و دولت آخوند روحانی به این نکته اشاره کرد که: «این‌طور نبوده است. سپاه تابع سیاست‌های دولت نیست و تابع فرمانده کل قوا است».

وی به اختلاف‌نظر میان کارگزاران رژیم درباره ریاست‌جمهوری جو بایدن اشاره کرد و گفت: «از سال۱۳۳۲ بیشترین ضربات آمریکا به ما در زمان دموکرات ها وارد شده است و تحریم‌های اساسی ما در زمان آنها بوده است.»

رادیو فرانسه به‌نقل از خبرگزاری حکومتی تسنیم گزارش داد که رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه نیز در مراسم فخری‌زاده گفته است: «در ترور فخری‌زاده از ابزار الکترونیکی پیشرفته با هدایت ماهواره‌یی استفاده شد و سرتیم حفاظت جان‌فشانی مثال زدنی در صحنه داشت».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59deed9c-410c-4348-ad07-02223c043e95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات