728 x 90

طرح طوبی، زمین‌خواری حکومتی

نشست قضاییه جلادان اژه‌ای
نشست قضاییه جلادان اژه‌ای

اخیراً در نشست قضاییه جلادان اژه‌ای به فاجعه‌بار بودن یک کلان‌طرح کشاورزی رژیم به اسم «طرح طوبی» اشاره شد، طرح که بر مبنای آن قرار بود ۲۰هزار هکتار اراضی کشور با کاشت درخت زیتون، ایران را از واردات روغن زیتون بی‌نیاز کند. اما اکنون روشن شده که آن طرح چیزی بیشتر از یک پروژه مافیایی آخوندها برای زمین‌خواری سرتاسری در ابعاد کشوری نبوده است.

در جریان نشست مشترک قوه قضاییه و وزارت جهاد، وزیر جهاد در خلال ارائه گزارش خود از میزان ۲۰هزار هکتار از نهال‌های غرس شده غیرمفید زیتون که میوه نمی‌دهد، خبر داد. طرحی کارشناسی نشده که اکنون واردات روغن زیتون را الزامی کرده.

اما آیا فقط بحث واردات است و آخوندها با این حرف‌ها می‌خواهند برای واردات روغن و ارز لازم برای آن، زمینه‌سازی کنند؟

البته شاید اما این هم همه ماجرا نیست

بخش دیگر این ماجرا به یک زمین‌خواری دولتی بسیار گسترده برمی‌گردد که سازمان منابع طبیعی و دیگر نهادهای حکومتی زمینهای روستاییان را به‌زور گرفته و به ضرب بازداشت و زندان، آنها را وادار به سکوت می‌کنند

و به این ترتیب وجه دیگری از غارت هستی مردم ایران توسط دیکتاتوری آخوندها که از زمان خاتمی تا امروز جریان داشته، و طی آن میلیون‌ها هکتار اراضی کشاورزان مصادره شده، رو می‌شود. تا روزی که مردم تمامی اموال به‌یغما رفته خود را باز پس بگیرند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/858e10cb-89bf-4e7b-87d6-7fb1d8aaaac4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات