728 x 90

طرح امنیتی رژیم آخوندی در پوشش «محله اسلامی» - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۱۵ اردیبهشت
سخنگوی مجاهدین - ۱۵ اردیبهشت

پاسدار احمد وحیدی وزیر کشور کابینه رئیسی جلاد و سرکرده سابق نیروی تروریستی قدس از یک طرح امنیتی رژیم آخوندی در پوشش «محله اسلامی» خبر داد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۱۴اردیبهشت نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور صبح پنجشنبه در همایش محله اسلامی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، (گفت): هم در حوزه سیاست‌گذاری و هم در حوزه اقدام موضوعات اجتماعی یک خلأ وجود دارد. به گونه‌ای که ساختاری مشابه شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی یا شورای اقتصاد، ندارد. ما محله اسلامی را از منظر سیاست اجتماعی بررسی و سیاست‌های اجتماعی را با توجه به جغرافیا و مجتمع‌های انسانی تنظیم می‌کنیم... در چنین محله‌ای آسیب اجتماعی رخ نمی‌دهد.

سخنگوی مجاهدین در این باره گفت:

اگر کسی قصد دین‌فروشی و سوءاستفاده دجالانه از نام اسلام را ندارد، نخستین کار در یک محله اسلامی کیفر دادن دژخیم احمد وحیدی و ضمیمه کردن او به لاجوردی و صیاد شیرازی است. این لازمهٔ آزادسازی محله‌ها و شهرهای شورشی برای برقراری جمهوری دموکراتیک و حاکمیت جمهور مردم با هر عقیده و زبان و مرامی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d24b11cd-35ce-4906-87b0-2f69afe76fab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات