728 x 90

ضرورت محاکمه جلادان

به این تصاویر نگاه کنید. این جوانان با کدام گلوله، مظلومانه به خاک می‌افتند؟ مجرم کیست؟

آنان‌ که به حضور فعال ویروس کرونا در ایران اشراف داشتند و به‌خاطر سیرک حکومتی۲۲بهمن و انتخابات سکوت کردند مجرمند.

رحمانی فضلی ۴اسفند ۹۸: «برخیها توصیه داشتند که انتخابات را عقب بندازیم. در مورد شهر قم اصرار داشتند انتخابات را در این شهر به تعویق بیاندازیم، ولی من به‌عنوان مسئول انتخابات هیچ‌کدام از اینها را نپذیرفتم».

یک رسانه حکومتی نوشت: «با نگاه امنیتی که در کشور حاکم است، مسؤلان ترجیح دادند کروناویروس را در تمام کشور و حتی به کشورهای دیگر هم صادر کنند ولی قم را قرنطینه نکنند. آخر چرا نباید جان مردم با ارزش باشد؟ در همین گیرودار روحانیان به کیش پناه بردند»!(جهان صنعت ۱۱اسفند ۹۸)

آخوند روحانی ۷اسفند ۹۸: «مردم به این فکر نباشند که فروشگاهی یا شهری بسته می‌شود و یا قرنطینه عمومی ایجاد می‌شود».

روزی که معلوم شد ۱۱کشور با مسافران ایرانی کرونایی شدند حجم فاجعه برملا شد و روحانی می‌دانست ویروس از قم به‌سرعت به شهرها صادر گردید اما باز هم جلو قرنطینه را گرفت.

آخوند روحانی ۷اسفند ۹۸: «چنین چیزی‌هایی در تصمیمات کشور وجود ندارد. ما قرنطینه محله و قرنطینه شهر را نداریم».

یک سایت حکومتی با اشاره به اهمیت قرنطینه نوشت: «باید هر چه زودتر این تصمیم اتخاذ شود و واگذار کردن آن به خود مردم جفاست. دولت وظیفه دارد تصمیمات قاطع بگیرد و پای هزینه‌های آن بایستد».(رسالت ۱۲اسفند ۹۸)

آخوند روحانی ۷اسفند ۹۸: «اونچه قرنطینه است قرنطینه فرد است».

با همین عبارت بیش از هزار تن جان باختند. او و دولتش، خامنه‌ای و سپاهش به جرم شلیک ویروس کرونا به سمت مردم بی‌گناه مجرمند و باید محاکمه شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64741f74-99e5-49c8-ace3-b23357a95ab4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات