728 x 90

صدور قرار بازداشت برای ٧تن از تروریستهای رژیم ایران در ترکیه

پلیس ترکیه
پلیس ترکیه

دادگاه کیفری استانبول برای ٧تن از مظنونان تروریستی رژیم آخوندی، که به اتهام برنامه‌ریزی برای هدف قرار دادن شهروندان اسراییلی دستگیر شده بودند، قرار بازداشت صادر کرده است. این دادگاه گفته که تحقیقات در این زمینه ادامه خواهد یافت.

گفته شده که تحقیقات "نظامی یا سیاسی" در مورد اقدامات احتمالی تروریستهای رژیم ایران، در ترکیه، توسط اداره تروریسم و ​​جرایم سازمان‌یافته دادستانی کل استانبول ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ملیت ترکیه در این زمینه گزارش داده که در روز ٢٧خرداد سال جاری در یک عملیات ویژه پلیسی، ۵شهروند ایرانی به نام‌های "مجید نظیره، علیرضا شبعدکنی، سیدمحمود حسینی، حسن هاشمخانی و مریم محمدی" دستگیر شده‌اند. در آن زمان دادگاه حکم بازداشت چهار نفر از این مظنونان را صادر و مریم محمدی را با قرار ممنوع الخروجی و قرار وثیقه موقتاً آزاد کرد.

این خبرگزاری می‌افزاید که، در ادامه همین تحقیقات و طی عملیات ویژه پلیسی، در تاریخ ٢٣تیر سه شهروند ایرانی دیگر به نام‌های "کیوان مجدزاده، جمال قدکچی و ایمان شجاعی"به اتهام سازمان‌دهی عملیات"تروق" بازداشت شده‌اند.

به گفته پلیس ترکیه، در این عملیات "٣ قبضه اسلحه، ٢دستگاه لیزر، ٣عدد صداخفه‌کن و تعداد زیادی فشنگ" کشف و ضبط شده است.

اسرائیل در ماه‌های گذشته از شهروندان خود خواسته بود، فوراً خاک ترکیه را ترک کنند. دلیل این هشدار تهدید به حمله علیه اتباع اسراییلی توسط عوامل جمهوری اسلامی در ترکیه اعلام شده بود.( دویچه وله ۳۱تیر )

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3618be49-addd-4df7-bd66-414c2ca0e4bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات