728 x 90

صالح القلاب: هزاران درود به آنهایی که با خون و جانهایشان آینده مردم ایران بزرگ را رقم می‌زنند

قیام سراسری مردم  ایران
قیام سراسری مردم ایران

صالح القلاب، وزیر سابق تبلیغات اردن، طی پیامی درباره قیام مردم ایران خطاب به قهرمانان ایران نوشت: «هزاران درود به آنهایی که با خون و جانهایشان آینده مردم ایران بزرگ را رقم می‌زنند، طلوع سپیده دم که ایران را فرا می‌گیرد، براین تأکید دارد که روزهای معدود و کمی از عمر این رژیم مستبد و مرتجع باقی مانده و به پایان آن نزدیک شده است.

این رژیم تمامی این قتل‌عام‌هایی که در هر وجب این سرزمین سرزمینی که دارای یک تاریخ با قدمت و آینده‌ای امیدوارکننده مرتکب می‌شود بیانگر این است که ۴۰سال حاکمیت ارتجاعی آخوندها که کماکان مغایر حرکت تاریخ سیر می‌کنند به لحظات آخر خود رسیده است.

بدانید که تمامی آزادیخواهان جهان در کنار شما ایستاده‌اند و به شما می‌گویند: «پایداری کنید و استقامت کنید، همانا شما برتر هستید».

وزیر سابق تبلیغات اردن با اشاره به سرکوب داخلی و تروریسم و دخالت‌های رژیم در خارج ایران نوشت:‌ «آنچه که مسلم است این فاز گذرا به پایان خود نزدیک شده است و طلوع پیروزی بزرگ نمایان شده است، و تمامی این خشونتهای خونین که افراد خامنه‌ای بکار می‌گیرند، بیانگر این است که این رژیم، آخرین نفس های خود را می‌کشد.

تمامی آزادگان جهان به شما چشم دوخته‌اند، و قلب همه آنها با شماست... بنابراین می‌گویم به پیش.. پیروزی در دسترس است، خداوند با شما است و ما با شما هستیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e803f96c-5a8c-466d-a21e-511cb949b15a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات