728 x 90

صادق خرازی: هیچ افق روشنی در مذاکرات تهران–واشنگتن پیدا نیست

ارتش آمریکا
ارتش آمریکا

سایت متعلق به صادق خرازی، سفیر سابق رژیم در فرانسه، درباره چشم‌انداز مذاکرات نوشت:

هیچ افق روشنی در مذاکرات تهران–واشنگتن پیدا نیست... این خطر هست که همیشه مسبب جنگ‌ها، محاسبات از پیش تعریف شده نیست بلکه یک اقدام یا رفتار پیش‌بینی نشده می‌تواند انبار باروت ذخیره شده - مانند آنچه در خلیج‌فارس وجود دارد - را به‌ناگاه شعله‌ور کند. ارتش ایالات متحده با اعزام اسکادران‌هایی از جنگنده‌های اف-۱۶، اف-۳۵، ای-۱۰ تاندر بولت-۲ به‌همراه حضور زیردریایی‌ها، ناوهای هواپیمابر و ناوشکن‌ها و نیز حضور بیش از ۳۰۰۰ملوان و تفنگدار نیروی دریایی مترصد فرصت است.

واشنگتن رفته‌رفته رویکرد نظامی را به سیاست‌های تحریم اقتصادی–تجاری نظام ایران اضافه کرده است... قابل پیش‌بینی است که واشنگتن پیش از هر گونه اقدام نظامی، هم‌چنان می‌کوشد نظام را از مسیری که در حال رفتن به آن است، به تسلیم بازدارد. این کار با تحمیل انزوای هر چه بیشتر بر ما دنبال می‌شود... واشنگتن زیرکانه بار دیگر اختلافات و اوضاع جاری در منطقه را از خصلت منطقه‌یی به اختلافات جمهوری اسلامی و غرب و بلکه جامعه جهانی تغییر ماهیت داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76b9654c-9e76-446c-b4e8-56bf4ad31a73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات