728 x 90

شیوع کرونا در زندان دستگرد اصفهان

شیوع کرونا در زندان دستگرد اصفهان
شیوع کرونا در زندان دستگرد اصفهان

بر اساس اخبار رسیده در زندان دستگرد اصفهان، کرونا شیوع پیدا کرده اما مسئولان زندان با پنهان‌کاری مانع انتشار اخبار آن در بیرون از زندان شده‌اند.

بر اساس گزارشهای دریافتی، تعداد زیادی از زندانیان بند سلامت این زندان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این زندانیان تب کرده و سرفه‌های شدید می‌کنند.

روز شنبه ۲۴خردادماه پس از چک این زندانیان توسط تب‌سنج، آنها را به محل نامشخص که احتمالاً یکی از بیمارستانهای اصفهان باشد، منتقل کرده‌اند.

به گفته منبع موثق، بند۵ این زندان هم‌اکنون تخلیه و پلمپ شده است. پیش از این آمار این بند حدود ۱۵۰نفر بوده است. از سرنوشت این زندانیان اطلاعی در دست نیست ولی احتمال می‌رود که اکثر زندانیان این بند به کرونا مبتلا شده باشند.

لازم به ذکر است که پیش از این در تاریخ ۱۴اردیبهشت ماه۹۹، مسئولان قضاییه بازداشتگاهی که در زندان دستگرد اصفهان به قرنطینه زندان اختصاص داده شده بود را منحل کرده و تمامی زندانیانی که از مرخصی بازگشته و زندانیان جدیدالورود را توسط ۸ اتوبوس به این زندان منتقل کردند. پیش‌بینی شده بود که این امر باعث افزایش آمار مبتلایان در بین زندانیان خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a25c6c92-2fb4-4eca-8819-b9a4c672bc4f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات