728 x 90

شهرداری تهران در اطلاعیه‌یی کارکنان خود را از روشن کردن کامپیوترها منع کرد

شهرداری تهران
شهرداری تهران

پس از گذشت چهار روز از تسخیر سامانه شهرداری تهران و سامانه تهران من، شهردار تهران به کارکنان خود دستور داد که از روز دوشنبه، ۱۶خرداد تا «اطلاع ثانوی» از روشن کردن کامپیوترهای خود خودداری کنند.

در این اطلاعیه که روز یک‌شنبه، ۱۵خرداد منتشر شده، علت این دستور «مشکل پیش‌آمده در سامانه‌های شهرداری تهران و به‌خصوص پرتال داخلی شهر تهران» عنوان و تأکید شده است که تنها «برخی دستگاهها» و فقط برای انجام «امور ضروری» آن هم با «مسئولیت بالاترین مقام» و با «هماهنگی حراست سازمان فن‌آوری و اطلاعات شهر تهران» امکان فعال شدن دارند.

در پیامک ارسالی شهرداری تهران به کارکنان خود آمده است:

*فوری*، *خیلی مهم*
پیامک ارسالی شهرداری تهران
برای مدیران


کلیه معاونین محترم شهردار تهران، شهرداران مناطق و رؤسای ادارات و‌ سازمانهای مستقل

با عرض سلام
حسب دستور شهردار محترم تهران و تدابیر ایشان،
با توجه به مشکل پیش آمده در سامانه‌های شهرداری تهران و به‌خصوص پرتال داخلی شهر تهران، دستور فرمائید همه پرسنل زیر مجموعه از فعال و روشن کردن سیستم‌های کامپیوتری خود از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند، خاطرنشان می‌گردد صرفاً دستگاههایی امکان استفاده از شبکه شهرداری تهران را دارند که *با هماهنگی حراست سازمان فن‌آوری‌و اطلاعات شهر تهران و در لیست ارسالی (پیوست) مشخص شده‌ و فقط جهت انجام امور ضروری و با مسئولیت بالاترین مقام فعال گردند.
بدیهی است مسئولان مربوطه در صورت بروز و یا مشاهده هر گونه رخنه و یا تصاویر موهون در سامانه موظف به تهیه مستندات و گزارش به حراست سازمان فن‌آوری اطلاعات شهرداری تهران و ارسال رو نوشت به دفتر شهردار تهران می‌باشند.
لازم به ذکر است به هیچ‌وجه تعطیلی و یا مرخصی گروهی به پرسنل مرتبط با سامانه‌های شهرداری تهران به‌خصوص دفاترالکترونیک شهر، معاونت شهرسازی و معماری مناطق، ادارات ساخت و ساز نواحی، معاونت مالی و اداری و اداره درآمد و نوسازی که ارتباط مستقیم با مردم دارند و غیرفعال شده‌اند پذیرفته نیست و لازم است در مواجه با مراجعه کنندگان و اربابان رجوع در مناطق ضمن عادی‌سازی و حفظ آرامش با استفاده از سایر ظرفیتها از ایجاد هرج و مرج جلوگیری گردد.
از ابتدای روز کاری مورد اشاره بازرسین و نمایندگان متولی امر، در تمامی ادارات مورد اشاره اقدام به رصد حسن انجام موارد فوق‌الذکر خواهند نمود و هر گونه سهل‌انگاری به‌مثابه تخلف اداری بالاترین مقام و مدیران مرتبط بوده و قابل پیگرد خواهد بود.

 

 

روز ۱۲خرداد در سالمرگ خمینی دجال، درست در روزهایی که نیروهای سرکوبگر رژیم در بالاترین درجهٔ آماده‌باش و هوشیاری قرار داشتند، کانون‌های شورشی با تازه‌ترین عملیات بزرگ اختناق‌شکن خود سیلی دیگری بر بناگوش خلیفهٔ ارتجاع نواختند.

به‌دنبال تسخیر ۵۱۳۸دوربین کنترلی در شهرداری تهران، مورد استفادهٔ بیت‌العنکبوت ولایت و مقر رئیسی جلاد، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی سرکوبگر انتظامی و قبر خمینی، توسط کانون‌های شورشی در روز ۱۲خرداد و در سالمرگ خمینی دجال، خبرگزاری حکومتی انتخاب روز ۱۴خرداد به‌نقل از تسنیم در مطلبی با عنوان «سامانه «تهران من» هم‌چنان از دسترس خارج است» نوشت: با گذشت دو روز از اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، استفاده از سامانه "تهران من" از سوی شهروندان مقدور نیست و مشخص نیست چه زمانی این سامانه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتخاب افزود: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در روز پنجشنبه ۱۲خرداد ۱۴۰۱ طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر امروز ۱۲ خردادماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند رفع این اختلال محدود، به‌سرعت به‌انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/847d9ffe-e872-4004-b6d0-f047cb974a00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات