728 x 90

شهادت جوانان شورشگر و قهرمان کمر طهماسبی و مهدی الماسی در درگیری مسلحانه با پاسداران خامنه‌ای در ایذه

شهادت جوان شورشی کمر طهماسبی
شهادت جوان شورشی کمر طهماسبی

شهادت جوانان شورشگر و قهرمان کمر طهماسبی و مهدی الماسی در درگیری مسلحانه با پاسداران خامنه‌ای در ایذه 
روز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ جوان شورشی کمر طهماسبی در یک درگیری مسلحانه با مأموران جنایتکار انتظامی در شهر ایذه به‌شهادت رسید. کمر طهماسبی از جوانان قیام در خیزش ۲۴ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۱ در ایذه و همرزم شورشیان شهید حسین سعیدی و مصطفی احمدپور است که در ۳۰تیر گذشته طی یک درگیری سنگین مسلحانه با مأموران جنایتکار خامنه‌ای به‌شهادت رسیدند. 
 خبرگزاری نیروی تروریستی قدس با همان توصیفات و کلمات جلادان نوشت: «روابط عمومی سپاه خوزستان اعلام کرد به‌دنبال اقدامات سازمان‌یافته اشرار مسلح و سابقه‌دار شهرستان ایذه بامداد ۱ شهریور ۱۴۰۲ با شناسایی محل اختفا و تردد این عناصر دستور لازم برای دستگیری آنها صادر شد که با مقاومت مسلحانه این افراد مواجه و پس از تیراندازی متقابل ۲نفر از این افراد کشته و ۳نفر دیگر دستگیر شدند». 
 آخرین جمله‌یی که از کمر طهماسبی در صفحه اینستاگرامش باقی مانده این است: به‌امید آزادی، همیشه در مصاف مرگ نقاب از چهره می‌افتد.
  در جریان این درگیری مهدی الماسی جوان شورشگر دیگر ایذه نیز به‌شهادت رسید. 
 سرکرده جنایتکار درگیری ایذه همان پاسدار جنایتکار حسن شاهوارپور سرکرده سپاه در خوزستان است که کشتار مردم و جوانان قیام‌آفرین ماهشهر را در‌ آبان ۹۸ انجام داد. 
 جوانان رزمنده انقلابی در ایذه سوگند خورده‌اند که انتقام این دو قهرمان شهید را خواهند گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3fef758-af30-4817-9979-a495de74ec6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات