728 x 90

شبه‌نظامیان رژیم ایران در دیرالزور با حقوق ۷۰دلاری به‌دنبال جذب نیروی جدید هستند

شبه‌نظامیان رژیم ایران در دیرالزور با حقوق ۷۰دلاری به‌دنبال جذب نیروی جدید هستند
شبه‌نظامیان رژیم ایران در دیرالزور با حقوق ۷۰دلاری به‌دنبال جذب نیروی جدید هستند

گزارشها نشان می‌دهند که مرکز نصر شبه‌نظامیان سپاه پاسداران رژیم ایران در شهر دیرالزور، که در منطقه‌های تحت کنترل رژیم اسد و نیروهای رژیم ایران قرار دارد، دربهای خود را برای جذب نیروهای جدید، با حقوق ماهیانه ۷۰دلار آمریکایی و ارائه خدمات، باز کرده است. اعضای جذب شده، در ایستگاههای بازرسی نیروهای رژیم، کارت‌های ترانزیت خود را ارائه می‌دهند.

دیدبان حقوق‌بشر سوریه روز ۲۲اردیبهشت نوشت: اگر چه مزایایی که توسط شبه‌نظامیان سپاه پاسداران ارائه می‌شود، شامل حقوق ماهیانه و ارائه خدمات است، اما تمایل ضعیفی برای جذب نیروهای جدید به سوی سپاه پاسداران در شهر دیرالزور مشاهده شده است. این موضوع به‌دلیل ترس از هدف قرار گرفتن مقر توسط ائتلاف بین‌المللی و نیروی هوایی اسراییل اتفاق افتاده است، به‌گفته منابع موثق دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه.

 

دیدبان حقوق‌بشر سوریه؛ روز دوشنبه ۷فروردین در گزارشی از استفاده شبه‌نظامیان رژیم ایران از شهروندان سوری به‌عنوان سپر انسانی در مقابل حملات نیروهای ائتلاف خبر داد.
دیدبان حقوق‌بشر سوریه نوشت: «اعضای شبه‌نظامیان رژیم ایران در شهر دیرالزور مستقر شده‌اند و در بحبوحه حالت وحشت و ترس در میان شهروندان غیرنظامی برای استفاده از آنها به‌عنوان سپر انسانی در محله‌های شهر گشت می‌زنند و در بین شهروندان غیرنظامی به‌دنبال منازلی برای خودشان می‌گردند.
این تحرکات در پی حملات اخیر ائتلاف بین‌المللی علیه شبه‌نظامیان ایرانی در دیرالزور صورت گرفت.
شایان ذکر است که شبه‌نظامیان رژیم ایران در این مدت با اقامت در منازل محله‌های مسکونی شهر دیرالزور در ازای پرداخت مبالغ هنگفت برای محافظت از خودشان در برابر ائتلاف بین‌المللی سعی در مخفی شدن دارند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c8eb760-e79a-449d-a70b-350b9973c352"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات