728 x 90

سوز و گداز پاسدار نقدی از فعالیتهای مجاهدین در شبکه‌های اجتماعی

سوز و گداز پاسدار نقدی از فعالیتهای مجاهدین
سوز و گداز پاسدار نقدی از فعالیتهای مجاهدین

در یک گفتگوی تلویزیونی که پنجشنبه ۸ اردیبهشت از تلویزیون شبکه-۱ رژیم پخش شد، پاسدار نقدی در واکنش به ضرباتی که اخیراً از مقاومت و کانون‌های شورشی دریافت کرده با سوزوگداز نسبت به سازمان مجاهدین و قدرت آن گفت:

«ماجرا چیه اینها آمدند یک فضای مجازی را در مدیریت خودشان درست کردند بعد در آلبانی... . سالن‌های بزرگی درست کردند همین آدم‌های بیکار الاف (مجاهدین) شب و روز کارشان این هست هر کدامشان ده تا بیست تا پنجاه تا صدتا آی‌پی دارند که می‌توانند خودشان را با شخصیت‌های مختلفی معرفی کنند می‌آیند و بعد با هجوم‌های دسته‌جمعی این تصور را برای مخاطبان به‌وجود می‌آورند که انبوه مردم فلان خواسته را دارند یک خواسته‌ای را القا می‌کنند دسته‌جمعی بالاخره ۲۰۰۰نفر نشسته‌اند در یک سالن! از یک مرکزیت دستور می‌گیرند به فلان جا حمله کنید از کی دفاع کنید کدام پیام را بالا ببرید کدام پیام را پایین بیاورید و این بازی که به‌اصطلاح سحر سحره هست...

خوشبختانه بچه‌های بسیجی خودشان را در این فضا پیدا کردند البته قطعاً... اینجا هم مدل خاص خودش است از مدل به‌اصطلاح اینجور عامرانه مثل عروسک کوکی که اصلاً نفهمد چه پیامی را می‌دهد از بالا بهش می‌گویند که این پیام را باید منتشر کنی و آنهم مثلا باید برود کامنت بگذار زیر به‌قول خودش چی چی خواهر مریم مثلا یا نمی‌دانم کی یک پیامی را بگذار...».

 

پاسدرا نقدی سپس با ناامیدی افزود:

«کم‌کاری ما تو این زمینه داریم که ما هم گله‌مندیم از مسئولانمان در این زمینه گله‌مند هستیم که کوتاهی شده در این شبکه ملی اطلاعات به‌هرحال واقعیت این است که آنها مدیر ان شبکه هستند و تصمیم می‌گیرند که کی بالا باشه کی پایین باشه کدام صفحه بهتر دیده شود کدام صفحه دیده نشه یک حرکت‌هایی که خوب همین بچه‌های بسیجی و مردم خوب ما کردند» (تلویزیون شبکه خبر ۸اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee27f788-d3c5-4197-8dee-9c7c2f909577"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات