728 x 90

سوءاستفاده رژیم ایران از آلمان برای سرمایه‌گذاری در جنگ یمن

سوءاستفاده رژیم ایران از آلمان برای سرمایه‌گذاری در جنگ یمن
سوءاستفاده رژیم ایران از آلمان برای سرمایه‌گذاری در جنگ یمن

مجله تایم ۵مرداد ماه ۱۳۹۷ گزارش داد سپاه پاسداران انقلاب ایران شرکتهای آلمانی را برای مخفی کردن فعالیتهای غیرقانونی خود برای سرمایه‌گذاری بر روی جنگ علیه صنعا پایتخت کشور خلیجی طرفدار آمریکا به خدمت می‌گیرد.

نقض کنترل صادرات اروپایی توسط رژیم ایران

مجله تایم گزارش کرد:« برای چندین سال است که سپاه پاسداران رژیم ایران از شرکتهای واسط آلمانی برای خرید ماشین‌های پیشرفته چاپ کاغذ های سایه‌دار و به‌خصوص جوهرهایی که در نقض کنترل صادرات اروپایی است استفاده می‌کند.

چاپ اسکناسهای بدون پشتوانه یمنی توسط رژیم ایران

مجله تایم در گزارش خود بنا‌به مصاحبه‌هایی که با مقامات وزرات خزانه‌داری آمریکا انجام داده می‌افزاید:

«سپاه پاسداران رژیم ایران اسکناسهای بانکهای یمنی را عملاً به ارزش صدها میلیون دلار چاپ کرده و از آنها برای سرمایه‌گذاری بر روی جنگ نیابتی علیه صنعا پایتخت غرقه در بحران طرفدارآمریکا استفاده کرده است.

شرکتهای آلمانی به‌عنوان پوشی برای سرمایه‌گذاری ایران بر روی بدترین جنگ نوع انسانی در جهان مورد استفاده قرار گرفته‌اند»....

پیام آمریکا به آلمان: رژیم ایران قابل اعتماد نیست لما

بنا‌به‌گفته تایم« این سند که توسط بازرسان تحقیقات غیرقانونی آمریکا کشف شده است به‌منظور ترغیب آلمانهاست نه فقط به امید مقابله با اقدامات ایران در نوک جنوبی شبه جزیره عربی بلکه همچنین به متقاعد کردن برلین که تهران نمی‌تواند مورد اعتماد باشد و آلمانها باید به دولت ترامپ در اعمال تحریم های اقتصادی فلج کننده علیه ایران بپیوندند».

 

سوابق قاچاق تکنولوژی توسط رژیم ایران از آلمان

تلویزیون فاکس‌ نیوز طی گزارشی از ارگان اطلاعاتی آلمان گزارش داد رژیم ایران در سال ۲۰۱۶ سی و دو بار تلاش کرده است که به‌صورت غیرقانونی به تکنولوژی اتمی دست یابد.

سه گزارش اطلاعات آلمان تأکید کرده است که رژیم ایران از طریق دست نشاندگانش به‌جد تلاش کرده است که از شرکتهای پوششی برای رد کردن محدویتهای بین‌المللی اعمال شده بر برنامه اتمی و موشکی‌اش استفاده کند.

این گزارش رژیم ایران را به‌عنوان رژیمی معرفی می‌کند که در گسترش سلاح های هسته‌یی فعالیت می‌کند.

سال گذشته، این سازمان ۱۴۱اقدام رژیم ایران را برای قاچاق امن کالاهای غیرقانونی برای اهداف تکثیر هسته‌یی ثبت کرده است...

بنا‌ به این گزارش اکثریت قاطع تلاشهای غیرقانونی رژیم ایران در سال ۲۰۱۶ در راین وست فالیا شمالی شامل تکنولوژی برای برنامه‌های موشکی رژیم آخوندی بوده است.

این گزارش در آستانه اعلام موضع رئیس‌جمهور آمریکا درباره توافق اتمی با رژیم ایران منتشر شده است.

مطالب مرتبط:

نمایشگاهی از تسلیحات مصادره شده رژیم ایران در یمن

ایران، حمایت تسلیحاتی از شبه‌‌نظامیان حوثی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28ab78ee-130b-4356-8728-d4b793f7a3a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات