728 x 90

سخنگوی مجاهدین: امروز سیاست شوم و شرم‌آور مماشات و استمالت، مانع لیست‌گذاری سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا شد

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین
  • سخنگوی مجاهدین: به‌رغم تمام دود و دم و پروپاگاند و تبلیغات عوام‌فریبانه و هم‌نوایی ظاهری با خواست‌های مردم ایران و ادعای این‌که در کنار مردم ایران ایستاده‌اند، و به‌رغم رأی قاطع نمایندگان مردم اروپا در پارلمان اروپا، امروز سیاست شوم و شرم‌آور مماشات و استمالت، مانع لیست‌گذاری سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا شد و آن را به یک دادگاه اروپایی موکول کردند.

  • سخنگوی مجاهدین: آیا برای لیست‌گذاری مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران در سال۱۳۸۱ که البته در سال۱۳۸۷ با تلاش‌های جانکاه مقاومت ایران و یاران اشرف‌نشان باطل گردید، به یک دادگاه اروپایی مراجعه کردید؟ یا به عکس دادگاهها شما را وادار به ابطال لیست‌گذاری کردند؟

  • سر باز زدن از لیست‌گذاری تمامیت سپاه پاسداران بها قائل نشدن برای درخواستها و تظاهرات ایرانیان و حتی قطعنامه پارلمان اروپاست. این را نمی‌توان با چند فقره لیست‌گذاری آبکی جبران کرد و سرپوش گذاشت. مردم ایران با تحریم‌های قطره‌ای و سراب به جای آب، فریب نمی‌خورند.

  • وانگهی مگر صدها نماینده پارلمان اروپا نمی‌دانستند که برای لیست‌گذاری سپاه باید دادگاه حکم کند؟ در این صورت چه نیازی به قطعنامه بود؟! شما باید سپاه را لیست‌گذاری می‌کردید تا رژیم به دادگاه مراجعه کند و نه بالعکس. این وارونه‌کاری هیچ چیزی جز اجابت خواسته رژیم نیست.

  • ایرانیان بپا خاسته و مجاهدین و مقاومت ایران از لیست‌گذاری و انحلال و در هم کوبیدن تام و تمام سپاه پاسداران و وزارت بدنام اطلاعات و تمامیت رژیم خون‌ریز ولایت فقیه دست برنمی‌دارند و به لفاظی و اقدامات نمایشی رضایت نمی‌دهند.

 

#انحلال_سپاه_پاسداران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e18fc06-4461-4468-b4e5-6882d5d1713f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات