728 x 90

سخنرانی ریاض یاسین، سفیر یمن در فرانسه در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

ریاض یاسین، سفیر یمن در فرانسه
ریاض یاسین، سفیر یمن در فرانسه

درودهای جناب رئیس جمهور عبد ربه منصور هادی و مردم یمن را به شما می رسانم. ما سراپا اعتماد و یقین داریم که مردم ایران قهرمان هستند و با رهبری پایدار مریم رجوی با عزمی بالابلند، در آینده نزدیک پیروز خواهند شد.

ما با اراده هستیم و ملتزم هستیم به اصول حق و قانون و صلح و ثبات و محبت و توسعه و دور نیست روز پیروزی.

با تأکید به شما می‌گوییم که با هم کار خواهیم کرد برای توقف دخالت های آشکار و کینه‌توزانه رژیم ایران که از مرزها گذشته است و نباید بر آن سکوت یا چشم‌پوشی کرد.

دلیل این جنگ، شبه‌‌نظامیان حوثی هستند که مورد حمایت ایران هستند و بسیاری از شهروندان و بیگناهان را به‌قتل می‌رسانند با انفجارها و مین و موشک که ایران برای حوثی‌ها ارسال می‌کند و از آنها به‌طور نامحدود حمایت مادی و تبلیغاتی می‌کند. این رژیم اموال مردم ایران را هدف قرار می‌دهد و باعث ایجاد نابسامانی زیربنایی و وضعیت بد انسانی شده است که کشور من از آن رنج می‌برد. این وضعیت از زمان کودتای شبه‌‌نظامیان و کنترل آن با زور و خشونت و قتل و تهدید شروع شد که دقیقاً مانند آن چیزی است که در ایران طی ۴۰سال رخ داده است. پس از آن‌که‌ دارودسته خمینی بر تهران مسلط شد. این رژیم تروریستی دستاورد چندانی نداشته است، به‌جز ایجاد سازمان‌های تروریستی کوچک مثل حوثی‌ها و حزب‌الله.

از خدا می‌خواهم که شما و ما را یاری رساند. دعاها و حمایت شما در هر جایی نثار ما شود به‌منظور محقق نمودن پیروزی علیه این شبه‌‌نظامیان کودتاگرا و تروریست و آنهایی که از آنان حمایت می‌کنند.

شما همگی شایسته قدردانی و افتخار از سوی همه مردم یمن هستید.

با تشکر فراوان

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ba1513c-23bd-495b-97a2-b92eea72dd6d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات