728 x 90

سخنرانی التماسی خامنه‌ای و زمینه‌سازی برای تقلبات کلان با توزیع تعرفه در داخل و خارج کشور

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
  • ترساندن عوامل و مزدوران رژیم از شورش و قیام و این‌که می خواهند کشور را جولانگاه تروریسم بکنند
  • خامنه‌ای: دنبال تضعیف نظام هستند آنها می‌دانند اگر کشور (رژیم) ضعیف بشود می‌توانند کشور را دچار تروریسم کنند و جولانگاه تروریستها قرار بدهند

 

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز چهارشنبه ۲۶خرداد در سخنرانی خود حول نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم در ۲۸خرداد، به التماس و زمینه‌سازی برای تقلبات کلان با توزیع تعرفه در داخل و خارج کشور پرداخت.

خامنه‌ای گفت:

«بحث امروز من درباره انتخابات است صرفاً تا چهل و کمتر از ۴۸ساعت دیگر یک رویداد سرنوشت‌ساز در کشور اتفاق خواهد افتاد و اون عبارت است از انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا

قطعا سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌ها در زمینه اقتصاد مسایل فرهنگی امنیت سلامت غیرو وابسته به‌ عملی‌ست که شما مردم ایران روز جمعه انشاالله انجام خواهید داد یعنی شما با حضور خودتان با رأی خودتان سرنوشت کشور را در واقع رقم میزنید در همه مسایل عمده

 

به‌همین دلیل هم هست دقیقاً که همه مراکز قدرت شیطانی در دنیا مراکز قدرتهای شیطانی در همه عالم اونهایی که با جمهوری اسلامی دشمنی می‌کنند و مخالفت می‌کنند با انتخابات هم به‌طور ویژه مخالفت و معارضه می‌کنند در همه انتخاباتهای ما در طول این دهها سال همیشه اینجور بوده که ابزارهای رسانه ای‌شان ابزارهای سیاسی‌شان در خدمت تخریب ذهنی مردم نسبت به انتخابات و اگر بتوانند به‌نحوی دخالت در انتخابات بوده .

 

البته تبلیغات سوء آنها وجود داشته قبل از انتخابات از مدتی قبل از انتخابات تا بعد از انتخابات این تبلیغات همیشه ادامه داشته شاید در هیچ نقطه‌ای از عالم نتوانیم کشوری را پیدا کنیم که انتخاباتش این همه مورد تهاجم دشمنان قرار داشته باشد و در همین انتخابات پس فردای ما روز جمعه ما الآن چند ماه است که رسانه‌های آمریکایی رسانه‌های انگلیسی و اون مزدورهایی که زیر پرچم اینها و در این رسانه‌ها مشغول به‌کار هستند دارند خودشان را می‌کشند برای این‌که شاید بتوانند انتخابات را زیر سؤال ببرند حضور مردم کمرنگ کنند و انتخابات جمهوری اسلامی را به‌نحوی مورد اتهام قرار بدهند انواع و اقسام حرفها را هم در این زمینه می‌زنند.

خب هدف اونها این هست که این انتخابات به اون صورت مطلوب جمهوری اسلامی انجام نگیرد یعنی چه؟ یعنی مردم از نظام فاصله بگیرند چون عدم حضور مردم در انتخابات طبعاً فاصله‌گیری مردم از نظام جمهوری اسلامی‌ست این هدف اونهاست.

 

حالا بعضی از گروه‌های خاص را کار نداریم که همان حرفهای اونها را اونها هم تکرار می‌کنند حالا در مطبوعات یا در این روزها در رسانه فضای مجازی همان حرفها را تکرار می‌کنند به اونها حالا کاری نداریم.

این‌هایی که این حرفها را درباره انتخابات می‌زنند برای این‌که دلسرد کنند مردم رو از حضور در انتخابات، اینا در واقع دنبال تضعیف نظامند و دشمنان خارجی و بیرونی هم که صریحاً با انتخابات درمی‌افتن اونها هم دنبال اینن، اونها می‌دانند که اگر چنان‌چه حضور مردم ضعیف بشود و کشور ضعیف بشه، اونوقت می‌توانند کشور رو دچار ناامنی کنند، دچار تروریسم کنند، کشور را جولانگاه تروریستها قرار بدن. این در صورتی است که کشور ضعیف بشه، حضور مردم در کشور پشتوانه حضور مردم کمرنگ بشه. و این حرفهاشون هم گاهی اوقات در البته این رو تصریح نمی‌کنند، اما در گوشه و کنار حرفهاشون این معنا کاملاً شنیده می شه و دیده می‌شه که دنبال همینند.

 

انتخابات، انتخابات سالمی است و این‌که گفته می‌شود رقابتی، بحمدآلله، رقابتی هم هست. خب دیدید مناظره‌ها را. دیدید، مناظره‌ها را، حالا من در مورد مناظره‌ها، عرایضی دارم که اگر زنده بودیم، بعد از انتخابات، عرض خواهم کرد، ولی خب ملاحظه کردید، در مناظرات، نامزدهای محترم، نشان دادند که کاملاً رقابتی حرکت می‌کنند.

 

جالب این است که بعضی از کشورها هستند که در میانهٔ قرن بیست و یکم[با پوزخند] ادارهٔ قبیله‌ای می‌شوند. یعنی در زیر یک قبیله دارند حکومت می‌شوند و اداره می‌شوند که اصلاً انتخابات، بوی انتخابات هم از این کشور نرسیده است. مردم این کشورها[با پوزخند] اصلاً نمی‌دانند که صندوق رأی چی هست. فرق صندوق رأی را با صندوق میوه، اصلاً نمی‌دانند که چقدر، صندوق رأی چیست اصلاً [با پوزخند] اینها هم تلویزیون ۲۴ساعته راه می‌اندازند که علیه انتخابات ما صحبت کنند و بگویند که انتخابات ایران، دمکراتیک نیست. [با خنده] این هم جزو مسائل جالب این روزهای ماست.

یک نکتهٔ دیگری که وجود دارد و به‌نظر من قابل توجه است، این است که بعضی از کسانی که، اظهار تردید می‌کنند در امر شرکت در انتخابات، مرددند یا دلسردند، اینها قشرهای ضعیف جامعه هستند. قشرهای محروم جامعه. این را من اطلاع دارم از نظرخواهی‌ها و نظرسنجی‌ها می‌دانیم. بعضی از قشرهای محروم جامعه هستند که خب اینها توقعات به‌جایی دارند و گلایه دارند از این‌که این توقعات برآورده نشده. مسأله معیشت، مسأله مسکن، مسألهٔ اشتغال که خب واقعاً بایستی، مسئولان کشور به این مسائل برسند و بایستی میرسیدند. اینها گلایه‌مندند، لذا دست و دلشان به انتخابات نمی‌رود و می‌گویند حالا خب مثلا شرکت کردیم، چه فایده؟

به نظر من گلایهٔ اینها به‌جاست، اما تصمیم‌گیریشان به‌جا نیست.

اما بحث سر این است که این نرفتن پای صندوق رأی و قهر کردن با صندوق رأی، مشکل را حل نمی‌کند.

 

فقط می‌خواهم به دست‌اندرکاران انتخابات ضمن خسته نباشید البته سفارش کنم که اولاً تمهیدات لازم را برای سلامت مردم در هنگام حضور در پای صندوق‌های رأی حتماً ملاحظه کنند و پیش‌بینی کنند مردم می‌خواهند شرکت کنند باید جوری باشد که این شرکت مردم و این حضور مردم پای صندوق رأی به سلامت جامعه مطلقاً صدمه‌ای نباید بزند این کار احتیاج به تمهیدات دارد البته اعلام کردند مسئولان که در این قضیه دارند تلاش می‌کنند بنده هم تأکید می‌کنم که حتماً تلاش کنند ثانیا مشکل کمبود برگه‌های تعرفه یکی از مشکلات است که مکرر با آن مواجه شدیم و هی به ما شکایت کردند این است که گاهی از یک نقطه‌یی می‌گویند آقا تعرفه نیست، یا تعرفه ساعت۸ مثلا فرض کنید یا ۷ انتخابات شروع می‌شود تعرفه هنوز نرسیده، این مشکل را برطرف کنند، نگذارند که جایی بدون تعرفه برگه‌های تعرفه رأی بماند یا دیر برسد یا نرسد یا کمبود داشته باشد، این هم مطلب دوم که این باید پیشاپیش فکر به آن بشود.

ثالثا در گزارشهای مربوط به خارج کشور به بنده گزارش‌شده است که در برخی از کشورها، شاید تعداد زیادی از کشورها آمادگیهای لازم به‌نحو مطلوب فراهم نشده، اینجور می‌گویند، من از وزارت کشور وزارت‌خارجه جدا مطالبه می‌کنم و می‌خواهم که این قضیه را دنبال کنند و نگذارند چون وقتی باقی نیست، نگذارند که در این کشورها آن ایرانی‌هایی که علاقمندند که در رأی‌گیری شرکت کنند نگذارند که اینها بمانند، این هم نکته بعدی». (تلویزیون شبکه یک رژیم ۲۸خرداد۱۴۰۰).

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/958b64c6-1ac0-46cc-9466-e2162a4ee854"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات