728 x 90

سایت حوزه: سازمان مجاهدین خلق از بدو تأسیس مشی مسلحانه را در مبارزات خود علیه رژیم پهلوی برگزید

تظاهرات ۳۰خرداد ۶۰
تظاهرات ۳۰خرداد ۶۰

سایت حوزه جهل و جنایت آخوندها:

سازمان مجاهدین خلق از بدو تأسیس در سال ۱۳۴۴

مشی مسلحانه را در مبارزات خود علیه رژیم پهلوی برگزید

از ۳۰خرداد ۱۳۶۰ وارد فاز نظامی شد و با جنگ چریکی شهری و جنگ کلاسیک

تمام توان خود را برای مبارزه با جمهوری اسلامی به کاربست

 

سایت حوزه جهل و جنایت آخوندها (رسا ۱۳تیر۴۰۳) با ناراحتی از این‌که مجاهدین با رژیم شاه هم مبارزه مسلحانه پیشه کردند نوشت: سازمان مجاهدین خلق از بدو تأسیس در سال ۱۳۴۴، مشی مسلحانه را در مبارزات خود علیه رژیم پهلوی برگزید و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هویدا شدن اختلافات عمیق با نظام نو پای جمهوری اسلامی، از ۳۰خرداد ۱۳۶۰ وارد فاز نظامی شد و با استفاده از طرق مختلف، جنگ چریکی شهری، و جنگ کلاسیک و... تمام توان خود را برای مبارزه با جمهوری اسلامی به کار بست. در ۷ اکتبر ۱۹۹۷ (۱۵ مهر ۱۳۷۶) وزارت‌خارجه‌ٔ آمریکا، سازمان مجاهدین خلق و ۲۹ سازمان دیگر را رسماً به‌عنوان سازمانهای تروریستی اعلام کرد.

با وجود این‌که آمریکا این سازمان را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده بود، در روز ۱۴ اوت ۲۰۰۲ (۲۳ مرداد ۱۳۸۱)، کنفرانس مطبوعاتی این سازمان با موضوع افشای اطلاعاتی پیرامون برنامه‌ٔ هسته‌یی نظام در هتل ویلارد اینترکانتیننتال واشنگتن برگزار شد. این در حالی است که نام این گروه تروریستی تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۲ (۷ مهر ۱۳۹۱)، در لیست گروه‌های تروریستی در آمریکا قرار داشته و حمله‌ٔ آمریکا به عراق نیز در سال ۲۰۰۳ (۱۳۸۱) صورت گرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b0fa7c9-90e1-4cb2-a08f-975f32512e34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات