728 x 90

زوزه‌های هراس‌آلود رژیم آخوندی پس از اجلاس واشنگتن

زوزه‌های هراس‌آلود رژیم آخوندی
زوزه‌های هراس‌آلود رژیم آخوندی

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۰اسفند ۱۴۰۱:

«مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز شنبه مدعی شد که احیای توافق هسته‌یی ایران، مسیر دستیابی به سلاح اتمی را برای تهران هموار می‌کند.

پنس طی سخنرانی در جمع اعضای مجاهدین و دیگر عناصر ضدانقلاب در واشنگتن گفت که خواستار یک جمهوری سکولار و بدون دانش هسته‌یی در ایران است.

به‌نوشته وبگاه «فاکس‌نیوز»، وی با مفید دانستن سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ علیه جمهوری اسلامی، ادعا کرد: «روزی که ما از قدرت خارج شدیم، رژیم ایران بیش از هر زمان دیگری منزوی شده بود».

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا، هر گونه تلاش برای بازگشت به برجام و چشم‌پوشی از تحریم‌ها علیه رژیم ایران را «بی‌خردی و حماقت» توصیف کرده و مدعی شد که توافق جدید، مشکل بی‌ثباتی در خاورمیانه را حل نخواهد کرد.

طبق این گزارش، پنس در ادامه گفت: «احیای توافق هسته‌یی به صلح و ثبات منجر نمی‌شود، بلکه منجر به تروریسم، مرگ و ویرانی بیشتر و بی‌ثباتی منطقه خواهد شد. احیای توافق، راه ایران را به سمت بمب هسته‌یی مسدود نمی‌کند، بلکه آن را مُطلا می‌کند».

وی افزود: «رژیم ایران ضعیف‌تر از همیشه است، اعتراضات هم موتوری برای تغییر از درون است (رئیسی). باید توسط مردم ایران از سمت خود برکنار شود و به جرم جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شود».

این سیاستمدار آمریکایی پیش از این نیز با تأکید بر لزوم آماده‌شدن ارتش آمریکا برای مقابله با رژیم ایران، مدعی شده بود که مماشات با رژیم تهران فایده‌ای ندارد.

 

خبرگزاری مهر آخوندی وابسته به سازمان تبلیغات رژیم ۲۱اسفند ۱۴۰۱:

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا با حضور در محفل مجاهدین و جمعی دیگر از عناصر ضدانقلاب، به سخنرانی علیه نظام ایران پرداخت. بر اساس آنچه فاکس نیوز منتشر کرده، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در محفلی که با حضور مریم رجوی و دیگر مجاهدین برگزار می‌شد، گفت: رژیم ایران ضعیف‌تر از همیشه است. اعتراضات هم موتوری برای تغییر از درون است.

وی در ادامه افزود: رئیس‌جمهور ایران باید توسط مردم از سمت خود برکنار و به جرم جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شود.

پنس تصریح کرد: ما خواستار یک حکومت جمهوری سکولار و بدون دانش هسته‌یی در ایران هستیم.

معاون ترامپ در ادامه گفت: احیای برجام منجر به تروریسم، مرگ و ویرانی بیشتر و بی‌ثباتی منطقه خواهد شد. این توافق راه ایران را به‌سمت بمب هسته‌یی مسدود نمی‌کند؛ بلکه آن را مُطلا می‌کند!

 

خبرگزاری آخوندی شبستان ۲۱اسفند ۱۴۰۱:

معاون رئیس‌جمهوری سابق «مایک پنس»، معاون «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه در گفتگو با عناصر ضدانقلاب در واشنگتن مدعی شد که تلاش‌های دولت بایدن برای پیوستن مجدد به توافق هسته‌یی بحث‌برانگیز ۲۰۱۵ می‌تواند راه را برای دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی هموار کند.

وی گفت: رئیسی باید توسط مردم ایران از سمت خود برکنار شود و به‌جرم جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شود.

سخنرانی پنس نشان‌دهنده تازه‌ترین حمایت واشنگتن از گروهک تروریستی مجاهدین است. او قبلاً هم از پایگاه مجاهدین در آلبانی بازدید کرده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/439ea929-bad7-40a5-854d-2b2f08018ba6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات