728 x 90

ریموند تنتر: آمریکا بایستی عوامل اطلاعات رژیم ایران را اخراج کند

پروفسور ریموند تنتر عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا
پروفسور ریموند تنتر عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا

تارنمای نیوز مکس، مطلبی به قلم پروفسور ریموند تنتر (Raymond Tanter) عضو پیشین شورای امنیت ملی کاخ سفید در مورد اهداف تروریستی رژیم ایران منتشر کرد.

پروفسور تنتر در این مطلب که ۱۹شهریور ۹۷ منتشر شد، از جمله نوشت، برای یک تصویر جدید از حمایت حکومت ایران از تروریسم، بیانیه وزارت دادگستری آمریکا در ۲۰اوت را ببنید که در آن اعلام شد دو عامل وزارت اطلاعات ایران احمدرضا محمدی دوست دار و مجید قربانی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران/مجاهدین خلق(PMOI/MEK)، بزرگترین گروه در ائتلاف شورای ملی مقاومت ایران جاسوسی و تو‌طئه چینی کردند.

 

رژیم ایران مجاهدین خلق را دشمن اصلی خود می‌بیند

عوامل رژیم ایران در ماه اوت در ایالات متحده دستگیر شدند. این دستگیریها نشان می‌دهد که رژیم ایران PMOI (سازمان مجاهدین خلق ایران) را دشمن اصلی خود می‌بیند و به‌دنبال نابودی آن است.

عوامل اطلاعات برای حکومت ایران اطلاعات جمع‌آوری و ارائه کردند تا مخالفان خود را "هدف قرار دهد... یک بسته هدف که می‌تواند یک طرح خنثی سازی در اختیار قرار دهد که ممکن است شامل ایجاد دلهره و ترس، عضوگیری، بهره‌برداری سایبری و یا عملیات دستگیری و کشتن باشد."

 

افشاگر سایتهای مخفی هسته‌یی رژیم ایران در لیست اهداف ترور

اسناد دادگاه نشان می‌دهد که یکی از افراد مورد هدف علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن بود. افشاگریهای او درباره سایتهای هسته‌یی ایران در اوت ۲۰۱۲باعث اولین بازرسیها در ایران توسط آژانس انرژی اتمی بین‌المللی شد...

 

در ماه ژوئن نیز دبیر سوم سفارت رژیم ایران (اسدالله اسدی) به جرم تحویل دادن مواد منفجره به یک زوج ایرانی‌الاصل برای انفجار همایش مجاهدین در ویلپنت پاریس، در مرز آلمان دستگیر شد. همزمان با او ۲تروریست بلژیکی فوق دستگیر و مواد منفجره همراه آنان خنثی شد. در این رابطه یک تروریست ایرانی‌الاصل دیگر نیز در فرانسه به همین اتهام در پاریس دستگیر شد و بعداً به بلژیک مسترد شد.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/572dd3ba-74b2-47b0-aa7d-7a9ed1239a78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات