728 x 90

دونالد ترامپ وضعیت اضطرار ملی در رابطه با حملات تروریستی را ادامه می‌دهد

دونالد ترامپ وضعیت اضطرار ملی در رابطه با حملات تروریستی را ادامه می دهد
دونالد ترامپ وضعیت اضطرار ملی در رابطه با حملات تروریستی را ادامه می دهد

دونالد ترامپ گفت وضعیت اضطراری ملی که پیشتر در ۱۴سپتامبر ۲۰۰۱ در اعلامیه ۷۴۶۳ در رابطه با حملات تروریستی ۱۱سپتامبر ۲۰۰۱ را به مدت یک‌سال ادامه می‌دهم.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود به‌دلیل این‌که تهدید تروریستی ادامه دارد، وضعیت اضطراری ملی و قدرتها و اختیارات تصویب شده برای برخورد با این وضعیت اضطراری باید فراتر از ۱۴سپتامبر ۲۰۱۸ کماکان مؤثر باشد. به همین دلیل من به مدت یک سال بیشتر وضعیت اضطراری ملی که در تاریخ ۱۴سپتامبر ۲۰۰۱ اعلام شد را در پاسخ به حملات تروریستی مشخص ادامه می‌دهم.

 

بیشتر بخوانید:

دولت آمریکا وضعیت اضطراری در قبال رژیم ایران را تمدید کرد

کاخ سفید آمریکا روز دوشنبه ۱۵‌آبان ۹۶ طی بیانیه‌یی اعلام کرد که دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر وضعیت اضطراری ملی در برابر رژیم ایران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

بنا بر دستور دونالد ترامپ، که در سایت کاخ سفید منتشر کرده وضعیت اضطراری ملی در قبال رژیم ایران بر پایه فرمان اجرایی ۱۲۱۷۰ و برای مقابله با تهدید‌های نامعمول و غیرعادی علیه امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا تمدید می‌شود. در این بیانیه آمده است:‌ «روابط ما با رژیم ایران هنوز به وضعیت عادی بازنگشته و به این دلیل وضعیت اضطراری ملی اعلام شده در ۱۴نوامبر ۱۹۷۹ و اقدامات تصویب شده در آن تاریخ برای مقابله با آن وضعیت اضطراری باید به‌طور مؤثر فراتر از ۱۴نوامبر ۲۰۱۷ ادامه یابد».

در این بیانیه تأکید شده است:‌ وضعیت اضطراری اعلام شده در دستور ۱۲۱۷۰ جدای از دستور اجرایی ۱۲۹۵۷ اعلام شده در ۵مارس ۱۹۹۵ می باشد. این تمدید بنابراین جدای از تجدید وضعیت اضطراری در ۱۳ژانویه ۲۰۱۷ می‌باشد.

 

دونالد ترامپ «وضعیت اضطراری ملی» علیه رژیم آخوندی را تمدید کرد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌یی به رئیس مجلس و رئیس سنای کنگره آمریکا آنها را مطلع ساخت که ایالات متحده وضعیت اضطراری ملی در رابطه با رژیم ایران را تمدید می‌کند. وی شب گذشته در نامه خود نوشت: اقدامات و سیاستهای رژیم ایران، شامل توسعه موشکهای بالستیک، حمایت از تروریسم بین‌المللی و نقض حقوق بشر، هم‌چنان تهدیدی غیرعادی و فوق‌العاده علیه امنیت ملی، سیاست خارجی و آمریکا است. بنا‌ به این دلایل ضروری است تا وضعیت اعلام شده اضطراری ملی که در رابطه با رژیم ایران اعلام شده بود ادامه یافته و تحریمهای همه‌جانبه علیه این رژیم در واکنش به این تهدید حفظ شود.. دونالد ترامپ گفت وضعیت اضطراری ملی در رابطه با رژیم ایران که در ۱۵مارس ۱۹۹۵ اعلام شده بود بعد از ۱۵مارس کماکان ادامه خواهد داشت...

دونالد ترامپ گفت وضعیت اضطراری ملی که پیشتر در ۱۴سپتامبر ۲۰۰۱ در اعلامیه ۷۴۶۳ در رابطه با حملات تروریستی ۱۱سپتامبر ۲۰۰۱ را به مدت یک‌سال ادامه می‌دهم. رئیس‌جمهور آمریکا افزود به‌دلیل این‌که تهدید تروریستی ادامه دارد، وضعیت اضطراری ملی و قدرتها و اختیارات تصویب شده برای برخورد با این وضعیت اضطراری باید فراتر از ۱۴سپتامبر ۲۰۱۸کماکان مؤثر باشد. به همین دلیل من به مدت یک سال بیشتر وضعیت اضطراری ملی که در تاریخ ۱۴سپتامبر ۲۰۰۱ اعلام شد را در پاسخ به حملات تروریستی مشخص ادامه می‌دهم. بیشتر بخوانید: دولت آمریکا وضعیت اضطراری در قبال رژیم ایران را تمدید کرد کاخ سفید آمریکا روز دوشنبه ۱۵‌آبان۹۶ طی بیانیه‌یی اعلام کرد که دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر وضعیت اضطراری ملی در برابر رژیم ایران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. بنا بر دستور دونالد ترامپ، که در سایت کاخ سفید منتشر کرده وضعیت اضطراری ملی در قبال رژیم ایران بر پایه فرمان اجرایی ۱۲۱۷۰ و برای مقابله با تهدید‌های نامعمول و غیرعادی علیه امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا تمدید می‌شود. در این بیانیه آمده است:‌ «روابط ما با رژیم ایران هنوز به وضعیت عادی بازنگشته و به این دلیل وضعیت اضطراری ملی اعلام شده در ۱۴نوامبر ۱۹۷۹ و اقدامات تصویب شده در آن تاریخ برای مقابله با آن وضعیت اضطراری باید به‌طور مؤثر فراتر از ۱۴نوامبر ۲۰۱۷ ادامه یابد». در این بیانیه تأکید شده است:‌ وضعیت اضطراری اعلام شده در دستور ۱۲۱۷۰ جدای از دستور اجرایی ۱۲۹۵۷ اعلام شده در ۵مارس ۱۹۹۵ می باشد. این تمدید بنابراین جدای از تجدید وضعیت اضطراری در ۱۳ژانویه ۲۰۱۷ می‌باشد. دونالد ترامپ «وضعیت اضطراری ملی» علیه رژیم آخوندی را تمدید کرد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌یی به رئیس مجلس و رئیس سنای کنگره آمریکا آنها را مطلع ساخت که ایالات متحده وضعیت اضطراری ملی در رابطه با رژیم ایران را تمدید می‌کند. وی شب گذشته در نامه خود نوشت: اقدامات و سیاست‌های رژیم ایران، شامل توسعه موشکهای بالستیک، حمایت از تروریسم بین‌المللی و نقض حقوق‌بشر، هم‌چنان تهدیدی غیرعادی و فوق‌العاده علیه امنیت ملی، سیاست خارجی و آمریکا است. بنا‌ به این دلایل ضروری است تا وضعیت اعلام شده اضطراری ملی که در رابطه با رژیم ایران اعلام شده بود ادامه یافته و تحریمهای همه‌جانبه علیه این رژیم در واکنش به این تهدید حفظ شود.. دونالد ترامپ گفت وضعیت اضطراری ملی در رابطه با رژیم ایران که در ۱۵مارس ۱۹۹۵ اعلام شده بود بعد از ۱۵مارس کماکان ادامه خواهد داشت...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8006d31c-4401-44e9-80e5-5de0db56913d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات